Limuzina are acum și o versiune economică pe benzină. Creat exclsuiv pentru clienții din China, noul Superb GreenLine 1.4 TSI a fost lansat astăzi. Modelul dezvoltă 130 CP și consumă 6.0 litri la 100 km.
Limuzina are acum și o versiune economică pe benzină. Creat exclsuiv pentru clienții din China, noul Superb GreenLine 1.4 TSI a fost lansat astăzi. Modelul dezvoltă 130 CP și consumă 6.0 litri la 100 km.
Škoda este unul din producătorii care dețin propria familie de automobile prietenoase cu mediul, ce folosesc sisteme de propulsie convenționale și tehnologii specifice pentru diminuarea consumului. Cunoscută sub denumirea GreenLine, gama verde salută astăzi sosirea unui nou membru: Superb GreenLine 1.4 TSI. Creată special pentru piața chineză, aceasta este și prima versiune economică pe benzină a navei amiral.
Lansat oficial la Salonul Auto de la Guangzhou (22 noiembrie – 2 decembrie), modelul completează oferta mărcii Å koda care bifează o creÈ™tere de 7,3%, respectiv 204.800 unități, în China în primele zece luni ale anului curent.
Spre diferență de modelul european ce folosește un motor turbodiesel de 105 cai putere, unitatea care pune în mișcare noul Superb GreenLine pe benzină este un propulsor turbo cu patru cilindri din familia 1.4 TSI ce dezvoltă 130 de cai putere.
Modelul este cel mai eficient din gama versiunilor pe benzină Superb și promite un consum mediu de fix 6 litri la 100 km. Propulsorul ce generează emisii de 142 g/km este asociat unei cutii automate cu dublu ambreiaj (DSG). Pentru a crește eficiența limuzinei, inginerii au completat tehnologiile existente cu un sistem start/stop și frâne regenerative.
O contribuție importantă la minimizarea consumului o au și pneurile cu rezistență redusă la înaintare cât și ajustările aduse pe linie de aerodinamică.
Noul Superb GreenLine 1.4 TSI încearcă să impulsioneze performanțele Škoda și va încerca să atragă un segment bine definit de clienți. De la lansarea sa și până în octombrie 2012, vânzările limuzinei Superb în China se cifrează la 132.000 de unități .