Cehii aduc la Beijing cel puțin un model în premieră. Škoda nu spune care este numele acestuia, însă anunță startul ofensivei în China. Este posibil ca noutatea să fie un sedan derivat din Mission L.
Cehii aduc la Beijing cel puțin un model în premieră. Škoda nu spune care este numele acestuia, însă anunță startul ofensivei în China. Este posibil ca noutatea să fie un sedan derivat din Mission L.
Škoda este unul din producătorii generaliști care și-a propus să devină prima alegere pentru clienții din Asia. După ce și-a câștigat statutul de marcă populară în India, marca vrea să repete același scenariu și în China. La apropiatul salon de la Beijing, cehii din Mlada Boleslav vor sosi cu cel puțin o noutate importantă pentru piața locală.
AnunÈ›ul publicat astăzi È™i confirmă lansarea unui automobil(e) â€ce prefaÈ›ează ofensiva Å koda în Chinaâ€.
Probabil este vorba de versiune concept a sedanului compact Rapid, sau chiar versiunea de serie Mission L retușată și adaptată pe specificul pieței chineze. Acesta urmează să se alăture gamei actuale Škoda ce include trei modele Fabia, Octavia și Superb.
Numele și identitatea misteriosului vehicul ce va da startul ofensivei promise va fi revelat pe 23 aprilie.