Noul Lodgy a fost supus ca orice model testelor de anduranță. Monovolumul a parcurs în total 1.9 milioane km. Lodgy a fost testat în condiții extreme de rulaj și temperatură.
Noul Lodgy a fost supus ca orice model testelor de anduranță. Monovolumul a parcurs în total 1.9 milioane km. Lodgy a fost testat în condiții extreme de rulaj și temperatură.
ÃŽnainte de a intra în producÈ›ia de serie orice automobil trece printr-o etapă obligatorie: testele de anduranță. â€Unitatea de măsură†pentru fiabilitate, în condiÈ›iile unei exploatări normale, a fost aplicată È™i noului Lodgy.
Dacia Lodgy a acumulat de-a lungul tuturor testelor 1,9 milioane de kilometri, adică de 180 ori distanța dintre Lisabona și Shanghai. Chiar dacă utilizează în proporție de peste 50% elementele platformei B0, monovolumul românesc a fost supus unui test similar ca număr de kilometri ca și Renault Scenic sau Opel Zafira.
Lodgy a fost testat în condiÈ›ii extreme de temperatură, pe autostrăzi, drumuri cu aderență precară, dar È™i pe bancurile din uzină. De regulă, un prototip de teste este supus unei exploatări ridicate, mai intense, È™i depășeÈ™te de regulă de 4 – 5 ori durata de utilizare maximă a unui automobil.
Prin acumularea unui număr cât mai mare de kilometri producătorul se asigură că mașina ce urmează a fi fabricată îndeplinește toate criteriile de siguranță în exploatare pentru un timp mai îndelungat. Acesta vizează să acopere fără probleme garanția acordată din momentul comercializării mașinii.
Lodgy vine pe piața europeană cu o garanție de 3 ani.