Soseşte prima restilizare pentru Mi.To. Noutăţile sunt la nivelul tapiţeriei, planşei de bord, şi finisajelor pentru faruri. Îşi face debutul motorul TwinAir de 105 cai putere cu un consum de 4,2 litri.
Soseşte prima restilizare pentru Mi.To. Noutăţile sunt la nivelul tapiţeriei, planşei de bord, şi finisajelor pentru faruri. Îşi face debutul motorul TwinAir de 105 cai putere cu un consum de 4,2 litri.
Alfa Romeo aduce în septembrie un suflu proaspăt în clasa mică. Mezinul Mi.To primește la patru ani de la debut o serie de îmbunătățiri tehnice menite să consolideze imaginea de vehicul sportiv. Deși sunt mai puține, schimbările la nivel estetic cizelează linia atractivă a mașinii italiene
Ca și până acum, Mi.To va fi livrat exclusiv cu o caroserie în trei uși, dar cu cinci linii de echipare: Impression, Progression, Distinctive, Superbike și Quadrifoglio Verde.
Din punct de vedere vizual, Alfa Romeo a ținut să conserve aspectul exterior și asta pentru că aceasta a fost pe placul majorității clienților. Modificările sunt minime și pot fi identificate doar la o privire mai atentă, în detaliu. Printre componentele care au primit o tușă proaspătă se numără grila motor, reproiectată și completată de un cadru cromat cu finisaje regăsite și pe Giulietta Facelift. Blocurile optice beneficiază de finisaje superioare pe toate nivelurile de echipare.
La rândul ei, paleta cromatică pentru caroserie este diversificată cu până la 10 culori, cea mai nouă fiind nuanța gri antracit, în timp ce gama de modele pentru jante oferă acum 10 modele diferite.
Noutățile din habitaclu vizează materialele și combinațiile cromatice. Mi.To Facelift beneficiază de patru noi melanjuri coloristice pentru tapițerie și planșa de bord ce poate fi personalizată în culori contrastante(gri-negru și negru-roșu). Clienții vor regăsi la interior și următoarea generație de sistemului multimedia Uconnect cu ecran color de 5 inci, cu sistem de navigație încorporat, interfață Bluetooth, conexiune USB și multiple funcții printre care Audio Streaming.
Partea de motorizare include versiuni optimizate și deopotrivă noi. Vor fi disponibile două unități diesel de 85 și 120 cai putere alături de cinci propulsoare pe benzină de 70, 78, 105, 135, 170 cai putere.
Noutatea absolută este motorul bicilindric de 0.9 litri cu tehnologie turbo TwinAir ce dezvoltă 105 cai putere. Aceasta își face debutul pe Mi.To Facelift fiind oferit cu o cutie manuală cu 6 trepte. Puterea maximă este livrată la 5.500 rpm, cuplul de vârf de 145 Nm fiind atins la 2.000 rpm. Pe hârtie, cifrele de consum și emisiile impresionează: 4,2 litri la 100 km și 99 g/km. Grație acestor performanțe, unitatea 0.9 TwinAir de 105 cai putere îndeplinește deja standardele europene prevăzute pentru anul 2020.
Același propulsor poate atinge o viteză maximă de 184 km/h, demarajul de la 0 la 100 km/h fiind realizat în 11,4 secunde.
Alfa Romeo Mi.To Facelift este deja disponibil pe o parte din piețele blocului european, urmând ca din toamnă să fie introdus gradual în restul țărilor care nu au primit încă versiunea actualizată.