Aceasta este versiunea de serie 4C. Are ADN de supercar, o masă ușoară, proporții echilibrate, design suplu și un șasiu din fibră de carbon. Motorul turbo de 1.75 litri este realizat integral din aluminiu.
Aceasta este versiunea de serie 4C. Are ADN de supercar, o masă ușoară, proporții echilibrate, design suplu și un șasiu din fibră de carbon. Motorul turbo de 1.75 litri este realizat integral din aluminiu.
Alfa Romeo a ridicat embargoul la adresa cel mai așteptat model al mărcii. Noul coupe sport denumit 4C este revelat astăzi, cu mai puțin de o lună înaintea premierei mondiale de la Geneva. Italienii au conceput o mașină cu o arhitectura specifică de supercar: tracțiune spate, motor central, dimensiuni compacte, motor puternic și două locuri la interior.
Proporțiile perfecte, forța propulsorului turbo și masa scăzută vor permite noului 4C să reacționeze fulgerător la apăsarea accelerație. Versiunea de serie a fost prefigurată acum doi ani în urmă de un concept cu nume și design identic, ce a stârnit reacții dintre cele mai pozitive.
Bolidul Alfa Romeo măsoară puțin sub 4 metri lungime, dar are un ampatament de aproape 2,40 metri deși cabina acomodează doar două persoane. Înalt de numai 1,18 metri, micul coupe Alfa Romeo se remarcă la nivel aerodinamic oferind valori de top în ceea ce privește factorul de apăsare la sol.
Elementul central este noul motor turbo de 1.75 litri a cărui putere nu a fost încă dezvăluită. Construit integral din aluminiu, propulsorul cu patru cilindri cuplat la o cutie automată cu dublu ambreiaj TCT își trimite întreaga forță către roțile punții spate. Cu un raport putere greutate de numai 4kg/CP, modelul italian promite performanțe fără precedent în segmentul său.
Greutatea scăzută a motorului și avantajele multiple aduse de șasiul ușor din fibră de carbon vor însemna o masă totală mai ușoară și implicit un consum de combustibil diminuat.
4C marchează începtul unei noi ere la Alfa Romeo, ce prevede pentru început revenirea mărcii italiene în SUA din acesta an 2013.