Versiunea de top din gama motoarelor TwinAir va fi disponibilă și la Alfa Romeo. Mezinul Mi.To va primi spre finele acestui an motorul bicilindric de 0.9 litri și 105 CP. Unitatea va fi preluată și de Fiat Punto.
Versiunea de top din gama motoarelor TwinAir va fi disponibilă și la Alfa Romeo. Mezinul Mi.To va primi spre finele acestui an motorul bicilindric de 0.9 litri și 105 CP. Unitatea va fi preluată și de Fiat Punto.
Alfa Romeo va miza în viitor pe o gamă de motoare cu o cilindree mică și putere ridicată. Prima generație de propulsoare TwinAir oferă multiple avantaje, iar marca premium milanez le va fructifica la maxim. Începând din acest an, clienții modelului Mi.To vor putea alege pentru prima oară între două unități Twin Air.
Până acum singura disponibilă era versiunea 0.9 litri de 85 cai putere, care spre sfârșitul acestui an va fi acompaniată de cel mai puternic agregat bicilindric. Preluat de la noul Fiat 500 L, motorul TwinAir de 105 cai putere își va face debutul pe vehiculul de intrare din gama Alfa Romeo.
Acesta ar putea înlocui actualul 1.4 litri cu 16 valve. Prin adoptarea noului motor, gama de propulsoare a modelului Mi.To va ajunge la 8 unități.
Mi.To nu va fi singurul model din cadrul grupului Fiat care va beneficia de micul propulsor de 105 CP. Lancia Ypsilon și Fiat Punto vor primi tot în a doua jumătate a acestui an noua motorizare de 0,9 litri.  Cu un cuplu maxim de 145 Nm, versiunea de top a propulsorului 0.9 TwinAir este capabilă să oferă o accelerație modelului 500 L de la 0 la 100 km/h în 12,3 secunde și să dezvolte o viteză maximă de 180 km/h. Consumul mediu se ridică la 4,8 litri la 100 km/h. Performanțele vor fi mai bune în cazul juniorului Mi.To având în vedere masa mai ușoară și numărul de locuri disponibil.