Micul model va fi disponibil și în varianta cu pavilion retractabil. Surse din interior confirmă existența noului A1 Cabrio ce va debuta până în 2014. Propulsia va fi formată din unități pe benzină dar și diesel.
Micul model va fi disponibil și în varianta cu pavilion retractabil. Surse din interior confirmă existența noului A1 Cabrio ce va debuta până în 2014. Propulsia va fi formată din unități pe benzină dar și diesel.
Audi îşi reconsideră poziţia vis-a-vis de clasa mini. Cererea tot mai mare de modele de mici dimensiuni, îi obligă pe germani să pluseze în segment cu o mulțime de modele care să vină în întâmpinarea pretenţiilor tot mai sofisticate ale clienților. Dacă vrei să ai succes într-un segment competitiv nu poţi recomanda potenţialului client, un singur produs ci o varietate.
Pornind de la această realitate gama A1, produsă până în prezent în peste 100.000 de exemplare, va fi extinsă treptat pentru cu câteva versiuni care vor spori influența ciadinei în clasa premium.
Conform unor informaţii recente germanii vor extinde gama de modele de la două la cinci modele.
Pe lângă versiunea în trei uși A1, și cea în cinci uși denumită Sportback, producătorul a confirmat lansarea versiunii sport S1 și a modelului cabrio. Acesta va fi lansat în cel mult doi ani și va fi cel de-al patrulea din cele cinci programate să apară până în 2014.
Decapotabila va beneficia de un plafon realizat din material textil ce se va plia în portbagaj.
Un purtător de cuvânt susţine că A1 Cabrio va fi disponibil doar cu tracţiunea pe puntea faţă, sistemul de tracţiune integrală fiind pentru început exclus din fişa tehnică deorece masa maşinii ar creşte considerabil consumul, iar preţul de bază ar fi mai piperat decât cel al principalului său rival Mini Cabrio.
Sub capotă se vor regăsi unităţi pe benzină TSI de 1.4 litri şi turbodieselul de 1.6 litri.