Marca Audi este în sărbătoare. Uzina din Neckarsulm a fost produs astăzi modelul R8 cu numărul 20.000. Au fost nevoie de șase ani pentru a atinge acest volum care acoperă ținta inițială de vânzări.
Marca Audi este în sărbătoare. Uzina din Neckarsulm a fost produs astăzi modelul R8 cu numărul 20.000. Au fost nevoie de șase ani pentru a atinge acest volum care acoperă ținta inițială de vânzări.
Audi a dorit să atragă acel segment restrâns al pasionaților de mașini pur sportive. Pentru asta a fost nevoie de R8. R8 a adus un nou suflu și o nouă era pentru producătorul din Ingolstadt care astăzi, 18 iulie, celebrează producția la uzina din Neckarsulm a modelului cu numărul 20.000 și totodată atingerea înainte de termen a țintei de vânzări.
Destinat unui client din Germania, exemplarul jubliar este un R8 GT de culoare albastră propulsat de 560 cai putere și disponibil de la 193.000 de euro cu TVA.
R8 GT este vârful de gamă din familia sportivelor R8 ce pot fi echipate cu propulsoare V8 sau V10. La fel ca majoritatea sportivelor de elită, R8 se asamblează manual. Numai procesul de vopsire al mașinii durează patru zile.
Începând cu toamna acestui an Audi va produce și versiunea electrică R8 E-Tron, care recent a stabilit un nou record mondial pe circuitul Nürburgring timpul de 8:09.099 minute, cel mai rapid tur de circuit pentru un automobil propulsat 100% electric.
La fel ca și R8 GT produs în numai 333 exemplare, supercarul cu zero emisii va fi fabricat în serie limitată. R8 E-Tron va fi introdus la sfârșitul acestui an.
Tot din toamnă, la uzina din Neckarsulm va începe fabricația lui R8 Facelift, prima evoluție a supercarului Audi. Premiera mondială ar putea avea loc în septembrie la Paris sau la sfârșitul lunii noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles.
Audi R8 a intrat în fabricație în anul 2006 și este oferit în versiunile de caroserie coupe și cabrio (Spyder).