Este scump, dar se vinde peste așteptări. R8 Facelift continuă linia de succes a predecesorului său, care a atras 20.000 de clienți în șase ani. Modelul actual are cu 11 % mai multe cereri decât anul trecut.
Este scump, dar se vinde peste așteptări. R8 Facelift continuă linia de succes a predecesorului său, care a atras 20.000 de clienți în șase ani. Modelul actual are cu 11 % mai multe cereri decât anul trecut.
Audi a devenit în ultimii șase ani un adevărat magnet pentru fanii mașinilor de înaltă performanță. Prezența puternicului R8 continuă să fascineze, brandul premium german fiind asaltat de numeroase comenzi cărora nu le mai face față. Așteptată cu interes, versiunea restilizată a unicului supercar cu patru inele se dovedește a fi la fel de apreciată ca și modelul produs între 2006 și 2012.
Anul trecut, Audi a fabricat 1.295 unități R8 Coupe și 946 exemplare R8 Spyder, însă numărul livrărilor a fost de 1.400 pentru modelul coupe și 1.136 pentru decapotabila sport, grație stocului rămas din 2011.
În urmă cu doi ani, volumul de fabricație a fost chiar mai mare.
La uzina din Neckarsulm au fost asamblate 2.039 versiunei coupe ale lui R8 și 1.512 exemplare R8 Spyder. Producătorul a reușit atunci să vândă 1.803 unități coupe și 1.546 de modele cu pavilion retractabil Spyder.
Primul trimestru este pe cale să se încheie, iar Audi privește cu bucurie spre lista de comenzi: cererile pentru gama R8 sunt în creștere cu peste 12 procente. Clienți din întreaga lume se înghesuie pe listele de așteptare, termenul de livrare devenind de la o zi la alta tot mai mare.
SUA, Germania, Marea Britanie și China sunt cele mai importante piețe pentru rapidul vehicul de două locuri.
După lansarea versiunii restilizate, gama R8 a crescut la trei modele. După R8 Coupe și R8 Spyder, cu motoare V8 și V10, brandul german a scos pe piață R8 V10 Plus, care produce 550 de cai putere.
Până astăzi s-au produs peste 20.000 de modele R8, jumătate dintre acestea fiind fabricate în intervalul 2006 – 2009.