Anul viitor sosește noua bombă de la Audi. Puternicul RS3 nu își propune să redefinească standardele, ci doar să rămână suveran în segmentul său. Sportivul model va fi oferit în trei versiuni de caroserie.
Anul viitor sosește noua bombă de la Audi. Puternicul RS3 nu își propune să redefinească standardele, ci doar să rămână suveran în segmentul său. Sportivul model va fi oferit în trei versiuni de caroserie.
Audi va continua â€războiul†cu BMW în segmentul vehiculelor ultra-rapide de clasă compactă. Din acest an în luptă au intrat È™i conaÈ›ionalii de la Mercedes care au scos de piață un bolid în toată regula: A 45 AMG. Răspunsul echipei din Ingolstadt nu va înceta să apară, dar până atunci mai este un an, timp în care inginerii pregătesc cu grijă noul RS3.
Următoarea generație va păstra câteva elemente de la seria actuală, în traducere asta însemnând că tracțiunea integrală Quattro și motorul turbo se vor regăsi pe listă. Desigur vor fi revizuite și optimizate pentru ca potențialul mașinii.
Cererea pentru mașini sportivă este în continuă creștere tocmai de aceea Audi vrea să dezvolte gama RS din familia A3. Germanii plănuiesc atât o versiune hatchback, cât și varianta de familie Sportback. Marea noutate va fi însă RS3 Sedan. Fără îndoială, viitoarele modele vor fi cele mai puternice construite pe platforma avansată MQB din care își mai trag seva Golf, Leon și Octavia.
Pentru că vrea să vrea să-și păstreze supremația Audi plănuiește modificări importante la nivelul motorului, suspensiilor și direcției. Puterea motorului va fi dusă undeva până spre 380 de cai putere, însă avantajul va fi consumul mai mic decât al modelului precedent.
Schimbările aduse exteriorului au aportul lor. Aerodinamica va fi îmbunătățită, iar masa mașinii redusă cu câteva zeci de kilograme. Fibra de carbon ar putea intra în joc, alături de intens utilizatul aluminiu pentru care inginerii Audi au făcut nu doar o pasiune, dar au dezvoltat cea mai ușoară și rezistentă structură (ASF).