Una din atracțiile salonului de la Frankfurt va fi Sport Quattro. Este cel mai nou și agresiv concept pregătit de Audi. Construit din fibră de carbon, supercarul hibrid dezvoltă 800 de cai putere.
Una din atracțiile salonului de la Frankfurt va fi Sport Quattro. Este cel mai nou și agresiv concept pregătit de Audi. Construit din fibră de carbon, supercarul hibrid dezvoltă 800 de cai putere.
Audi va ține capul de afiș la Salonul Auto de la Frankfurt cu premiera mondială a celui mai puternic, rapid și agresiv vehicul din istoria mărcii germane. Noul Sport Quattro promite să rupă audiența și să impresioneze la nivel vizual, tehnic și conceptual. Prototipul este un produs jubiliar închinat legendarului automobil de raliuri al cărui nume îl poartă și care împlinește 30 de la ani de debut.
Conceptul reunește tot ce are mai bun Audi la momentul de față.
Bazat pe platforma debutantului RS7, vehiculul aniversar combină un propulsor cu benzină V8 biturbo de 4.0 litri și un motor electric. Sport Quattro este mai puternic decât Lamborghini Aventador și mai rapid decât R8.
Puterea benzinarului este ridicată la 600 de cai putere, în timp ce grupul propulsor hibrid generează în total 800 de cai putere È™i un cuplu fenomenal de 1.000 Nm ce â€curge†printr-un sistem de tracÈ›iune integrală Quattro spre ambele punÈ›i ale maÈ™inii. Unitatea hibridă își alimentează sistemul electric de propulsie cu energie de la o priză obiÈ™nuită, aceasta fiind stocată în acumulatori de ultimă generaÈ›ie.
Demarajul de la 0 la 100 km/h se produce în 3,4 secunde.
Pentru a-l putea opri în goana sa până la viteza maximă orice moment, Audi folosește un sistem performant de frâne ceramice.
Noul Sport Quattro este o evoluție a conceptului Quattro dezvăluit în 2010, având ampatamentul, lungimea și ecartamentul mai generoase. Măsoară 4,6 metri de la un capăt la altul și dezvoltă cu aproape 400 de cai putere mai mult decât predecesorul său. Tehnologia hibridă este combinată cu o masă ușoară și o aerodinamică atent studiată, care aproape atinge perfecțiunea. Frânele din carbon ceramic pot ține în frâu bolidul ce atinge fără probleme 300 km/h.
Caroseria și structura includ fibra de carbon, raportul masă/putere fiind unul de excepție, tipic supercarului modern. Un singur cal putere trebuie să pună în mișcare doar 1,6 kilograme, asta pentru că Sport Quattro cântărește 1.300 de kilograme.
Extrem de agresiv prin design, atent lucrat la partea aerodinamică, prototipul impresionează prin formele și caracterul său.
O versiune de serie ar putea fi lansată în 2016 sub forma unei ediții limitate.