Până în 2016 marca Audi va aloca investiții cifrate la 13 miliarde de euro. Vor fi modernizate două uzine, iar portofoliul de modele va fi extins. Bugetul va fi folosit și pentru dezvoltarea de tehnologii.
Până în 2016 marca Audi va aloca investiții cifrate la 13 miliarde de euro. Vor fi modernizate două uzine, iar portofoliul de modele va fi extins. Bugetul va fi folosit și pentru dezvoltarea de tehnologii.
Audi vrea să devină principalul jucător pe piața premium globală. Conform planurilor companiei, în anul 2020 vânzările producătorului din Ingostadt vor depăși pe plan mondial 2 milioane de unități, un volum care îi va permite să acapareze fotoliul de lider. Cu o strategie foarte bine pusă la punct, brandul german își construiește inteligent viitorul folosind un buget faraonic.
Pentru a deveni nr.1 mondial, Audi va investi în următorii trei ani nu mai puțin de 13 miliarde de euro. Mai bine de jumătate din bani sunt direcționați spre uzinele din Ingolstadt și Neckarsulm, care vor primi aproape 8 miliarde de euro.
“Vom continua să investim sume mare pentru a urma strategia noastră de creÈ™tereâ€, a declarat Axel Strotbek, directorul financiar al Audi.
Oficialul a adăugat că Audi va cheltui anual peste 2 miliarde de euro pentru dezvoltarea de noi automobile și tehnologii moderne.
Pe lângă cele 13 miliarde anunțate, producătorul premium german va cheltui în următorii patru ani alte 10,5 miliarde de euro pentru extinderea portofoliului de modele și motoare. O parte din capital vizează mobilitatea electrică și dezvoltarea de structuri ușoare.
Anul acesta, Audi va finaliza și extinderea uzinei din Gyor cu trei noi hale. Peste granițele Europei, strategia mărcii germane este orientată tot în zona de producție. Din 2014 va fi inaugurată uzina din Foshan, China, iar doi ani mai târziu va fi demarată producția în Mexic la fabrica din San Jose Chiapa.
“Extinderea infrastructurii noastre de producÈ›ie la nivel mondial ne va ajuta să creÈ™tem în continuare”, afirmă Strotbek. â€Audi vrea să vândă mai mult de două milioane de vehicule anual, până în 2020, pentru a deveni brandul premium numărul unu mondial. ÃŽn acest scop, Audi speră că inovaÈ›iile sale vor atrage clienÈ›ii din toate colÈ›urile lumii. Nu în ultimul rând, compania urmăreÈ™te să echilibreze în mod adecvat succesul financiar cu preocupările sociale È™i de mediu să-È™i consolideze în continuare imaginea în lumeâ€.