Audi contraatacă Mercedes pe sectorul sportivelor de familie. La Ingolstadt se coace un rival pentru E63 AMG S, o versiune mai puternică a lui RS6 Avant. Botezată Plus, aceasta oferi în jur de 600 CP.
Audi contraatacă Mercedes pe sectorul sportivelor de familie. La Ingolstadt se coace un rival pentru E63 AMG S, o versiune mai puternică a lui RS6 Avant. Botezată Plus, aceasta oferi în jur de 600 CP.
Audi face tot ce îi stă în putință pentru a-și domina rivalii pe circuit, în statistici, la nivel tehnologic și de performanță. Ultimul capitol a devenit câmpul de bătaie al ultimilor ani care a generat mereu întrebarea: cine e cel mai bun? Un răspuns vom putea avea în mai puțin de 18 luni, timp în care își va face apariția RS 6 Avant Plus.
Va fi arma supremă la adresa noului E 63 Estate AMG S, primul model de înaltă performanță echipat cu tehnologie 4MATIC și cel mai rapid E-Klasse din toate timpurile.
După ce Mercedes a urmat exemplul Audi, adoptând tracțiunea integrală pe versiunile sport, producătorului din Ingolstadt nu îi mai rămâne decât să ridice ștacheta stabilind un standard superior. Rolul viitorului RS 6 Avant Plus este de a reafirma competențele Audi în domeniu, o marcă cu un aluat presărat cu ingredientele sportivității.
Noul RS 6 Avant face parte deja din tagma bolizilor de familie, fiind capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde.
E 63 Estate AMG S este ceva mai rapid: 3,6 secunde. Diferența de 0,3 secunde va fi acoperită de versiunea Plus, a treia din galaxia Audi.
Spre diferență de TT-RS Plus, viitorul RS 6 Avant Plus nu va fi produs în serie limitată ci fi un produs de sine stătător, la fel ca și principalul său rival: E 63 Estate AMG S. Cu un propulsor mai puternic, ce ar putea ajunge la 610 cai putere, și elemente aerodinamice suplimentare, super-mașina de familie are toate șansele de a deveni alegerea nr.1 în segmentul din care face parte.
Audi plănuiește să lanseze bolidul RS 6 Avant Plus în anul 2014, o dată concretă urmând să fie anunțată în preajma debutului.