Lupta pentru supremația segmentului premium a fost câștigată în 2013 de BMW. Marca bavareză a vândut peste 1,65 milioane de automobile. În topul mondial, Audi și Mercedes ocupă locurile 2 și 3.
Lupta pentru supremația segmentului premium a fost câștigată în 2013 de BMW. Marca bavareză a vândut peste 1,65 milioane de automobile. În topul mondial, Audi și Mercedes ocupă locurile 2 și 3.
BMW rămâne cel mai important producător de automobile premium din lume. Brandul bavarez își menține poziția de lider și în anul 2013, reușind să-i surclaseze fără probleme pe principalii rivali, demonstrând încă o dată popularitatea de care se bucură la nivel mondial. La fel ca și anul trecut, mărcile Audi și Mercedes ocupă locurile doi și trei, la nivel mondial, în segmentul premium.
Cu o gamă de modele tot mai bogată, BMW a reușit să-și consolideze prima poziție în topul constructorilor premium reușind să vândă 1.655.138 de unități. Livrările la globale au avansat cu 7,4% comparativ cu 2012.
Noul Seria 3 a fost motorul creșterii vânzărilor globale, peste 500.000 de unități fiind comercializate anul trecut.
Înscirsă în cursa pentru primul loc, Audi se mulțumește deocamdată doar cu locul secund în clasamentul global al constructorilor de automobile premium. Vânzările globale sunt cifrate la 1.575.500 exemplare, cu 8,3% mai mari decât în 2012. Gama A3 se remarcă prin volumul cel mai ridicat de comenzi.
Pentru Mercedes cea mai mare satisfacție este creșterea vânzărilor cu 10,7%. Modelele din noua generație A-Klasse au fost cele mai căutate de clienții mărcii din Stuttgart. Anul trecut Mercedes a vândut 1.461.680 de autoturisme.
Atât BMW cât și Audi și Mercedes au înregistrat în 2013 noi recorduri de vânzări.