Plănuit să apară anul viitor, noul Seria 2 Cabrio va înlocui decapotabila Seriei 1. Pentru pavilion, opțiunea este cea clasică, a acoperișului din pânză. Seria 2 va avea motoare turbo cu 3 și 4 cilindri.
Plănuit să apară anul viitor, noul Seria 2 Cabrio va înlocui decapotabila Seriei 1. Pentru pavilion, opțiunea este cea clasică, a acoperișului din pânză. Seria 2 va avea motoare turbo cu 3 și 4 cilindri.
BMW va opera câteva schimbări în nomenclatorul actual pentru a face loc unor nume care vor deveni la fel familiare pentru fanii și clienții mărcii, așa cum sunt Seria 3 sau X5. Golurile actuale din gama bavarezilor vor fi completate de două noi game de automobile plănuite să apară pe piață în următoarele 18 luni. Mai precis, șase premiere sunt pregătite în tot acest timp.
Trei dintre cele nominalizate aparțin noii Seria 2, ce va include un coupe, un cabriolet și o versiune de înaltă performanță M2. Acestea vor înlocui actualul Seria 1 Coupe și Cabrio, cât și apreciatul Seria 1 M Coupe, produs în serie limitată.
Seria 2 Cabrio este așteptată să debuteze anul viitor și va utiliza aceiași platformă cu noul Seria 1. Procesul de dezvoltare al viitoarei decapotabile BMW a ajuns la faza testărilor, astfel încât primele exemplare camuflate circulă deja pe drumurile publice din Germania.
Versiunea deschisă va avea o configurație cu tracțiune spate și elemente de stil care o vor individualiza. Atunci când va sosi pe piață, Seria 2 Cabrio va indica modificările pe care BMW le va aplica și modelului restilizat Seria 1. Soluția clasică și mai la îndemână, în cazul pavilionului retractabil, va rămâne acoperișul din pânză, care cu siguranță va beneficia de câteva îmbunătățiri pe parte de insonorizare și izolare termică.
În ciuda camuflajului aplicat, blocurile de lumini ale mașinii par să fie suferit câteva retușuri serioase. Echipate cu cea mai nou tehnologie LED, lămpile spate și farurile Seriei 2 Cabrio ar putea primi o amprentă distinctă, pentru a se diferenția mai ușor față de Seria 1. Interiorul va beneficia de materiale mai calitative și o echipare standard mai bogată.
Partea de propulsie va consta în motoare turbo pe benzină și diesel cu trei, respectiv patru cilindri.