Încă o capodoperă marca Brabus. Noul 800 Roadster este un Mercedes SL 65 AMG modificat astfel încât să devină cel mai rapid vehicul de două locuri. Are 800 CP sub capotă și atinge sută în 3,7 secunde.
Încă o capodoperă marca Brabus. Noul 800 Roadster este un Mercedes SL 65 AMG modificat astfel încât să devină cel mai rapid vehicul de două locuri. Are 800 CP sub capotă și atinge sută în 3,7 secunde.
Brabus iubește superlativele. Nu este deci de mirare că și ultima lor creație se află deasupra tuturor. Botezat 800 Roadster, modelul ce are la bază supercarul SL 65 AMG, este conform datelor furnizate de tunerul german cel mai rapid automobil de două locuri din lume.
Pentru a-și asigura acest titlu suprem, Brabus a operat mai multe modificări la blocul motor.
Propulsorul de 6.5 litri È™i cei 12 cilindri în V generează acum 800 de cai putere È™i un cuplu maxim fenomenal: 1420 Nm. Cu o astfel de â€uzină†sub capotă, decapotabila Brabus poate accelera de la 0 la 100 km/h în numai 3,7 secunde.
Sunt necesare mai puțin de 10 secunde, mai precis 9,8 secunde, pentru a accelera la 0 la 200 km/h.
Tunerul german din Bottrop afirmă că 800 Roadster poate rula cu o viteză maximă de 350 km/h, un vârf de performanță indentic cu cel al unui Lamborghini Aventador.
Pachetul tehnic T65 RS este cel care furnizează plusul de putere motorului V12. Specialiștii Brabus au dezvoltat două sisteme colectoare speciale integrate în turbinele propulsorului de înaltă performanță dotat cu tehnologie bi-turbo. Pentru o ventilație și răcire eficientă, capota dispune de fante de aer îmbrăcate în fibră de carbon în timp ce patru turbine cu răcire cu apă au grijă de același propulsor ale cărui reacții sunt gestionate de o cutie automată cu 7 trepte.
Sistemul de evacuare este È™i el unui special. Fabricate din oÈ›el inoxidabil, È›evile de eÈ™apament beneficiază de o îmbrăcăminte ceramică. Brabus oferă pe 800 Roaster un sistem de control activ al â€muzicii†generate de motor, viitorii clienÈ›i putând alege între a rula mai liniÈ™tit sau mai zgomotos.
Pentru a atinge performanțele amintite anterior, garda la sol a fost redusă cu 25 mm, diferențialul recalibrat, iar modulul de control al suspensiilor înlocuit cu un sistem special dezvoltat de tunerul german.
Kitul pentru caroserie este realizat integral din fibră de carbon. Partea din spate se remarcă prin noul difuzor ce oferă echilibru aerodinamic, în timp ce profilul este pus în evidență de noile jante forjate de 20 inci.
Așa cum ne-a obișnuit, Brabus conferă interiorului un aer exclusivist și deopotrivă sportiv. Finisajele și materialele folosite sunt de înaltă calitate. Pielea fină de culoare bej fiind prezentă inclusiv pe schimbătorul de viteze, interioarele ușilor sau lateralele tunelului median.