Versiunea deschisă Grand Sport Vitesse își va face apariția în curând. Primele exemplare vor fi livrate clienților luna aceasta. Supercarul costă peste 2 milioane de euro și poate rula cu 410 km/h.
Versiunea deschisă Grand Sport Vitesse își va face apariția în curând. Primele exemplare vor fi livrate clienților luna aceasta. Supercarul costă peste 2 milioane de euro și poate rula cu 410 km/h.
Bugatti este alegerea supremă în materie de automobile sport. Fiecare model al gamei reprezintă un vârf al tehnologiei și performanței, iar noul Veyron Grand Sport Vitesse nu face excepție de la regulă. Prezentat în primăvara acestui an la Salonul Auto de la Geneva, supercarul cu motor de 16 cilindri va ajunge pe șosele peste numai câteva zile.
Producătorul francez aflat sub umbrela grupului Volkswagen a anunțat va începe să livreze din iunie primele exemplare ale acestui model. Bazat pe decapotabila Grand Sport, noul roadster Veyron Grand Sport Vitesse este propulsat de 1200 de cai putere și poate atinge o viteză maximă de 410 km/h.
Supercarul decapotabil costă peste 2 milioane de euro și va fi produs în doar 150 de exemplare.
Potrivit informațiilor furnizate de Bugatti, începând din luna martie și până astăzi au fost comandate 70 de modele Veyron Grand Sport Vitesse. Fabricat integral din fibră de carbon, noul roadster respectă tradiția mărcii axată pe fabricația de vehicule ultra-performante cu o caroserie ușoară și tehnologii avansate. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 2,6 secunde, iar de la 0 la 300 km/h în mai puțin de 17 km/h.
Cuplat la o transmisie automată cu 7 trepte, motorul își trimite întreaga forță la roțile ambelor punți prin intermendiul unui sistem inteligent de tracțiune integrală. Din motive de securitate, viteza maximă este limitată la 375 km/h. Totodată, Bugatti echipează cel mai scump bolidul de serie din lume cu un set de pneuri speciale și jante de 20 inci botezate Vitesse.
Pentru a putea intra în posesia fabulosului Veyron decapotabil de 1.200 cai putere clienții trebuie să plătească un avans de 400.000 euro.
Bugatti prevede ca restul de 80 de unități să fie produse până la jumătatea anului 2015, când este așteptată apariția unui supercar de nouă generație.
Primele modele Veyron au fost produse în 2005. În cei șapte ani scurși până astăzi, Bugatti a fabricat 300 de coupe-uri și 150 de roadstere. Grand Sport Vitesse va încheia ciclul de viață al primei generații Veyron ce a deschis o nouă eră în lumea automobilului.