Sigla Cadillac se înnoiește odată cu anul 2014. Emblemă a fost revizuită pentru a exprima eleganță și modernitate. Primele modele care vor avea noua stemă sunt ATS Coupe și CTS.
Sigla Cadillac se înnoiește odată cu anul 2014. Emblemă a fost revizuită pentru a exprima eleganță și modernitate. Primele modele care vor avea noua stemă sunt ATS Coupe și CTS.
Cadillac își înnoiește imaginea nu numai cu ajutorul produselor, ci și prin intermediul simbolului care reprezintă marca. Emblema fabricantului vine din 2014 cu retușuri proaspete, în ton cu aspirațiile brandului premium. Stiliștii au revizuit logoul companiei americane conferindu-i un aspect modern și elegant.
Inconfundabila stemă Cadillac are o vechime de 111 ani, în tot acest timp fiind revizuită până acum de șase ori, în 1906, 1933, 1942, 1957, 1964 și 2000.
Noua siglă Cadillac este mai fină, elegantă, joasă și lungă. Ea păstrează elementele grafice de bază, tipice brandului premium, retușate estetic astfel încât să sugereze pasul spre noua eră. Parte superioară devine aproape plată, iar părțile laterale și inferioară primesc un aspect cromat și tridimensional. Interiorul este mai puternic evidențiat prin conturul mai pronunțat al liniilor. Fundalul se deosebește prin alegerea unor motive grafice.
Oficialii mărcii spun că a È™aptea evoluÈ›ie a simbolului Cadillac reflectă dezvoltarea brandului, valorile de bază È™i filozofiaâ€Artă È™i Științăâ€. Â
La baza stemei istorice Cadillac se află simbolul heraldic cu patru culori (roșu, crem, albastru și negru), remodelat pentru a sugera ideea de nou. Designerii au renunțat la al doilea element care a însoțit mai bine de un secol sigla mărcii americane. Din 2014, noul logo nu va mai avea cununa de lauri.
Noua emblemă va fi disponibilă începând cu a doua jumătate a acestui an. Chiar dacă și-a făcut mai întâi apariția pe conceptul Elmiraj, aceasta va fi utilizată pe scară largă, mai întâi de modelele de serie CTS și ATS Coupe vor fi primele care vor purta emblema restilizată.