70% din clienții lui Volt sunt noi pentru marca Chevrolet. Marea majoritate sunt cumpărători care se orientau spre modele Toyota și Honda. Hibridul electric a atras și o bună parte din clienții BMW Seria 3.
70% din clienții lui Volt sunt noi pentru marca Chevrolet. Marea majoritate sunt cumpărători care se orientau spre modele Toyota și Honda. Hibridul electric a atras și o bună parte din clienții BMW Seria 3.
Chevrolet a scris o nouă pagina în istoria automobilului cu tehnologia Voltec. Sistemul de propulsie revoluÅ£ionar dezvoltat pentru vehiculul electrice cu autonomie extinsă Volt face â€minuni†pentru marca americană. Oficialii companiei au afirmat că modelul atrage un număr semnificativ de noi clienÈ›i de la mărcile rivale.
Hibridul electric a â€suflat†clienÈ›ii care până acum au deÈ›inut un Toyota Prius, Honda Civic sau Toyota Camry. De asemenea, Volt a â€direcÈ›ionat†spre Chevrolet È™i o parte din segmentul cumpărătorilor de vehicule premium.
â€Dealerii noÈ™tri au o oportunitate imensă de a stabili relaÈ›ii de durată cu noii clienÈ›i aduÈ™i de Volt È™i să le facă cunoscute produsele din întreaga gamă Chevroletâ€, susÈ›ine Cristi Landy, manager de marketing al Chevrolet.
Chevrolet afirmă că un procentaj destul de consitent din rândul celor care au cumpărat deja un exemplar Volt s-ar fi orientat spre BMW Seria 3.
Un sondaj efectuat recent de Chevrolet relevă faptul că 93% din clienții actualului Volt și-ar cumpăra din nou acest model, dacă ar fi să opteze pentru nou automobil. Proprietarii hibridului electric se declară mulțumiți atât de performanțele cât și de calitatea mașinii.
“Aproape 7 din 10 clienÈ›i ai modelului Volt sunt noi pentru Chevroletâ€, a mai spus Landy.