Sunt 6 ani de când Chrysler a lansat primele versiuni pe motorină. Producătorul revine la motorul turbodiesel și îl oferă din 2013 nord-americanilor. Decoamdată doar sedanul 300 va avea motor diesel.
Sunt 6 ani de când Chrysler a lansat primele versiuni pe motorină. Producătorul revine la motorul turbodiesel și îl oferă din 2013 nord-americanilor. Decoamdată doar sedanul 300 va avea motor diesel.
Chrysler este pregătit să ofere clienților o nouă experiență la volanul modelelor sale. Pentru prima oară în istoria de peste 80 de ani a mărcii, automobilele diesel vor deveni parte integrantă a gamei pentru piața nord-americană. Prin această decizie producătorul încearcă să atragă de partea sa persoanele care sunt în căutarea unor versiuni cu consum moderat.
Limuzina 300 va fi primul model Chrysler dotat cu un motor diesel. Botezată sugestiv Ecodiesel, varianta pe motorină va fi disponibilă pe configurator începând din ianuarie 2013.
Acum șase ani în urmă același model primea motoare diesel de origine Mercedes, însă acestea erau destinate doar Europei și Australiei.
Cu o eficiență mai ridicată decât a versiunilor V6 È™i V8 HEMI pe benzină, noul 300 Ecodiesel va fi preferat în special de clienÈ›ii care vor să treacă mai rar pe la pompele de alimentare È™i în acelaÈ™i timp să aibă parte de o autonomie sporită. Â
Motorul ales pentru acest sedan este acelaşi care pune în mișcare Lancia Thema și Jeep Grand Cherokee. Unitatea dezvoltată de specialiștii italieni de la VM Motori este un turbodiesel V6 cu 24 de valve și turbină cu geometrie variabilă. Echipat cu ultima generație a tehnologiei de injecție directă Multijet, motorul dezvoltă 240 de cai putere la 4.000 rpm și poate genera un cuplu maxim de 550 Nm încă de la 1.800 rpm.
Pentru a fi în ton cu tipicul modelelor americane propulsorul va fi ajustat pentru răspunde cerințelor legate de performanțe dinamice.
Varianta diesel a limuzinei Chrysler 300 va fi echipată doar cu o transmisie automată cu 8 trepte, care de anul viitor ar putea fi disponibilă și pe Lancia Thema.