Două modele Citroën primesc acum o versiune pe GPL. Instalația pe gaz este asociată motorului VTi de 95 CP, acum disponibil pe DS3 și C3 Picasso. Modelele vor fi oferite în Germania, Franța și Italia.
Două modele Citroën primesc acum o versiune pe GPL. Instalația pe gaz este asociată motorului VTi de 95 CP, acum disponibil pe DS3 și C3 Picasso. Modelele vor fi oferite în Germania, Franța și Italia.
Citroën nu poate ignora numărul tot mai mare de amatori ai modelelor ce funcționează pe GPL. Considerate alternativa mai economică la motoarele pe benzină, versiunile pe gaz petrolier lichefiat se bucură de o popularitate ridicată printre clienții vest-europeni. Producătorul din Hexagon a decis de curând să pună în vânzare producția primelor exemplare cu alimentare duală benzină/GPL.
Modelele DS3 și C3 Picasso beneficiază de instalații GPL ce se montează din fabrică și sunt concepute să ofere siguranță maximă în exploatare. Versiunile pe gaz petrolier lichefiat sunt oferite doar în combinație cu propulsorul VTi de 95 cai putere și pot fi comandate doar de clienții germani.
În următoarele săptămâni, aceatea vor fi disponibile și pentru consumatorii din Franța și Italia.
Pentru a proteja și prelungi viața motorului, modelele cu sistem de alimentare pe GPL pornesc întotdeauna pe benzină. După ce unitatea pe benzină atinge parametrii optimi de utilizare, un mecanism automat decuplează imediat alimentarea pe benzină, pentru ca în cilindri să ajungă acum gazul petrolier lichefiat.
La rândul său, șoferul are posibilitatea de a face aceiași operațiune prin apăsarea unui buton alflat pe bord.
Prețurile pornesc de la 17.700 euro pentru subcompactul în trei uși DS3 și de la 19.700 euro pentru monovolumul C3 Picasso.
Ambele sunt echipate cu două rezervoare de combustibil, unul pe benzină de 50 litri și celălalt pentru GPL ce are o capacitate de 33 de litri. Acesta din urmă este fixat în zona roatei de rezervă. Astfel, compartimentul pentru bagaje își păstrează volumul standard.
DS3 și C3 Picasso VTi 95 GPL dispun de aceiași garanție din fabrică la fel ca și modelele cu propulsie convențională pe benzină.