Își fac apariția două versiuni economice ale modelului DS5. Mulțumită tehnologiei BlueHDI, consumul mediu variază între 4 și 4,5 litri la 100 km. Sub capotă se află motoare diesel de 120 și 181 cai putere.
Își fac apariția două versiuni economice ale modelului DS5. Mulțumită tehnologiei BlueHDI, consumul mediu variază între 4 și 4,5 litri la 100 km. Sub capotă se află motoare diesel de 120 și 181 cai putere.
Citroën și-a creat propria divizie de automobile economice. La fel ca mulți alți producători europeni și asiatici, marca franceză oferă o alternativă
interesantă și deopotrivă atractivă prin prisma nivelului redus de consum. Tehnlogia verde BlueHDI implementată pe motoarele turbodiesel, ce și-a făcut debutul pe noile C4 Picasso și Grand C4 Picasso, își face loc și pe monovolumul cu accente premium DS5.
Fabricația primelor exemplare a demarat luna aceasta, urmând ca vânzările efective să înceapă în decembrie.
Noul DS5 BlueHDI va putea fi comandat în două versiuni de motorizare, ambele cu o cilindree de 1.6 litri și respectiv 2.0 litri cu bloc motor de patru cilindri.
Varianta de intrare este un model de 163 de cai putere și 300 Nm ce promite un consum mediu de 4,0 litri la 100 km și emisii de 102 g/km de CO2. Aceasta poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8,6 secunde și atinge o viteză de vârf de 211 km/h.
A doua variantă este un propulsor de 181 cai putere și 400 Nm cu un consum de 4,4 litri la 100 km, volumul emisiilor fiind anunțat la 114 g/km de dioxid de carbon. La nivelul performanțelor se vorbește de o viteză maximă de 220 km/h și un demaraj de la 0 la 100 km/h în 9,2 secunde.
Ambele exemplare sunt prevăzute cu transmisii cu 6 trepte, filtru de particule și catalizator. DS5 BlueHDI îndeplinește normele Euro 6 și necesită un buget de cheltuieli mai mari comparativ cu modelele diesel obișnuite, datorită utilizării celor 20 litri de lichid AdBlue, un aditiv bazat pe uree ce este injectat în gazele de evacuare, la fiecare plin de carburant.