A cucerit vestul Europei, iar acum aria sa de influență se mută la est. În Ungaria, Duster est cel mai bine vândut SUV al momentului. Livrările modelului sunt de 2,5 ori mai mari decât restul gamei Dacia.
A cucerit vestul Europei, iar acum aria sa de influență se mută la est. În Ungaria, Duster est cel mai bine vândut SUV al momentului. Livrările modelului sunt de 2,5 ori mai mari decât restul gamei Dacia.
Dacia se laudă cu rezultate tot mai bune în Europa. Dacă până acum veștile despre performanțe lăudabile erau marcate în Franța, Germania și recent Marea Britanie, iată că producătorul român face un pas important pentru cucerirea pieței auto din Ungaria, unde modelul Duster bifează o dublă reușită. Potrivit datelor publicate de MGE (Asociația Importatorilor de Automobile din Ungaria), vehiculul asamblat la Mioveni a devenit cel mai bine vândut SUV pe primele trei luni ale anului curent.
Cele 418 exemplare vândute i-au permis Daciei Duster să-și depășească principalii rivali cărora, până acum, le sufla în ceafă. Skoda Yeti a fost comercializat în 377 de unități, iar Suzuki SX4 în 351 unități.
Conform acelorași date statistice, Dacia Duster este al treilea cel mai bine vândut model din Ungaria. În fața acestuia se află Skoda Octavia III și Ford Focus.
În mod sigur, clienții din țara vecină apreciază primul SUV din epoca modernă a mărcii Dacia, ce atrage în primul rând prin preț.
În topul pe mărci, Dacia ocupă locul 8 având 587 de unități vândute pe piața maghiară în primul trimestru al anului 2013. Peste 70% din modelele livrate în Ungaria sunt exemplare ce poartă titulatura Duster. Diferența de 169 de unități a fost realizată de noile Logan, Sandero, Sandero Stepway și monovolumul Lodgy.
Practic, Duster se vinde de aproape 2,5 ori mai bine decât restul gamei Dacia.