A doua generație Logan MCV a sosit la Geneva. Versiunea de familie vine cu schimbări radicale la design și un pachet de dotări atractive. Comenzile se vor deschide în trimestrul al doilea al acestui an.
A doua generație Logan MCV a sosit la Geneva. Versiunea de familie vine cu schimbări radicale la design și un pachet de dotări atractive. Comenzile se vor deschide în trimestrul al doilea al acestui an.
Dacia se înnoieÈ™te la Geneva È™i continuă procesul de împrospătare a gamei cu un automobil de familie. Noul Logan MCV È™i-a făcut astăzi, 5 martie, apariÈ›ia la primul salon auto european din acest an, marcând oficial lansarea celei de a doua generaÈ›ii. Criticat în trecut pentru lipsa de personalitate, modelul asamblat la Mioveni primeÈ™te linii moderne, câteva motoare noi È™i mai economice, un interior cu finisaje È™i materiale de calitate superioară, cât È™i un bagaj de dotări prin care marca românească încearcă să reflecte conceptul de â€achiziÈ›ie inteligentăâ€.
A doua generație a vehiculului de familie Logan vine la șase ani și jumătate de la debutul primului Logan MCV care a atras peste 380.000 de clienți din peste 40 de ţări.
Înlocuitorul său promite să fie mai practic, spațios și sigur, trei coordonate care se adaugă schimbărilor radicale la partea de design. Conceput mai pragmatic, noul Logan MCV va oferi celor cinci ocupanți ai mașinii un plus de confort prin prisma dimensiunilor ceva mai generoase, dar și a noilor scaune. Cei care și-au dorit o versiune de 7 locuri și pe acest model, din păcăte nu o vor mai regăsi în ofertă. Explicația este simplă și are ca motiv protejarea vânzărilor Daciei Lodgy.
Producătorul autohton renunță la sistemul de deschidere al secțiunii spate cu două uși în favoarea soluției clasice, capacul portbagajului fiind acționat în sus, oferind acces facil la bagaje.
Compartimentul bagajelor impresionează prin cei 573 de litri, valoare care plasează modelul românesc în topul segmentului B. Mai mult decât atât, noul Logan MCV dispune de un portbagaj mai mare decât al unor exponenți precum Hyundai i30 CW sau Volkswagen Golf VI Variant.
Pachetul de dotări include elemente în premieră pentru MCV, de actualitate la Logan II: sistemul multimedia Media Nav, regulatorul de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele şi funcţia Eco Mode ce ajută la diminuarea consumului. Pe parte de multimedia, clienții vor avea la dispoziție și o alternativă mai ieftină denumită Dacia Plug&Radio ce dispune de ecran integrat pe faţada centrală a planşei de bord și funcții de radio, CD cu MP3, Bluetooth și USB.
La acestea se adaugă direcția asistată, tehnologia ESP și airbagurile laterale, acestea din urmă fiind disponibile doar în țările unde se vor livra versiunile de motorizare cu Euro 5.
Gama de motoare include unități cunoscute precum motorul pe benzină de 1,2 litri și 75 cai putere sau turbodieselul 1.5 dCi de 75 cai putere. Noi sunt propulsoarele de 90 de cai putere, benzină 0.9 TCe și diesel 1.5 dCi. Cel mai economic model al gamei este capabil să parcurgă 100 km cu doar 3,8 litri, o valoare excelentă pentru un vehicul de familie.
Dacia anunță că noul Logan MCV va putea fi comandată din al doilea trimestru al anului curent la un preț apropiat cu cel al primei generații.