Posesorii francezi de modele Dacia se reunesc anual la Marele Picnic. Anul acesta la eveniment sunt așteptați peste 10.000 de iubitori ai mărcii. Întâlnirea în aer liber are loc pe 17 iunie în zona Parisului.
Posesorii francezi de modele Dacia se reunesc anual la Marele Picnic. Anul acesta la eveniment sunt așteptați peste 10.000 de iubitori ai mărcii. Întâlnirea în aer liber are loc pe 17 iunie în zona Parisului.
Dacia și-a propus să fie mereu aproape de pasionații mărcii. Asemeni câtorva nume cu renume din lumea auto și producătorul român organizează anual o întâlnire care aduce mai aproape clientul obișnuit de marca de suflet. Anul aceasta fanii se întâlnesc pentru a patra oară în cinstea mărcii de automobile accesibile.
Dacă Volkswagen, Audi, Seat È™i Skoda se reunesc alături de fani la Woerthersee Tour, Mini își adună fanii la Mini United, cei de la Dacia își dau întâlnire cu fanii la Grand Piqnique. Â
Rezervat doar clienților din Franța, evenimentul din acest an se va desfășura pe 17 iunie la Castelul de la Rambouillet, în zona capitalei Paris. Ținând cont de faptul că până acum și-au anunțat prezența peste 10.000 de fani și posesori de automobile Dacia, organizatorii sunt îndreptățiți să creadă că manifestarea din această duminică va fi un real succes.
Marele Picnic Dacia promite pe lângă â€ambianÈ›a specifică†ediÈ›iilor anterioare, o serie de activități care vor îmbina utilul cu plăcutul. Astfel, cei prezenÈ›i vor avea parte de distracÈ›ii în aer liber oferite gratuit È™i vizite la castelul parizian. CireaÈ™a de pe tort va fi un concert excepÅ£ional ce va delecta fanii Dacia cu muzica anilor ’80.
Evenimentul din FranÈ›a nu este singular în Europa, însă are ca â€plusuri†numărul mare de proprietari Dacia din această È›ară È™i faptul că se desfășoară acasă la compania mamă Renault. Totodată, piaÈ›a franceză s-a dovedit È™i cea mai receptivă la produsele Dacia. De altfel, întâlnirea în aer liber vrea să cimenteze relaÅ£ia între marcă ÅŸi clienÅ£ii săi, dar în acelaÈ™i timp trebuie privită È™i ca o reuniune de familie a fanilor Dacia din FranÈ›a.
â€Marele picnic Dacia le dă ocazia acestor persoane să se întâlnească ÅŸi să comunice în jurul unor valori precum simplitatea ÅŸi prietenia. ÃŽn acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinaÅ£ia privilegiată a clienÅ£ilor franceziâ€, afirmă oficialii mărcii Dacia.
Producătorul român susÈ›ine că fanii Dacia dau dovadă de multă pasiune atunci când vine vorba de marca lor favorită, aceÈ™tia fiind de două ori mai activi pe forumuri decât clienÅ£ii altor mărci, iar veÅŸtile circulă de două ori mai repede prin reÅ£elele informale. â€Aceste discuÅ£ii, succesul comercial, diversitatea crescândă a gamei Dacia au dat naÅŸtere unui nou mod de abordare ÅŸi înÅ£elegere a automobiluluiâ€, sunt de părere cei de la Dacia.
Anul acesta la evenimentul dedicat dedicat posesorilor francezi de maşini Dacia va fi prezent și noul Lodgy. Sunt deja 1.800 de modele înmatriculate în Franța, iar o parte dintre acestea ar putea veni la Marele Picnic.
Cu siguranță, dacă va fi prezent, monovolumul de familie, nu va trece neobservat.
Dacia, o marcă ce are peste 2 milioane de automobile fabricate până în prezent, consideră că succesul său în Europa este generat de cele trei valori fundamentele ale celor 9 modele existente: generos, fiabil, simplu. Sunt definite ca achiziții inteligente și produse cu o tentă tot mai modernă. În plus, tehnologiile noi încep să-și facă simțită prezența și în gama producătorului român, sistemele ASR, ESP, limitatorul de viteză și sistem de navigaţie integrat MediaNav, cu un ecran de tactil de 7 inci, priză USB/Jack şi Bluetooth.