Celebrul papion Chevrolet atinge suta de ani. Emblema a ajuns pe 215 milioane de autovehicule. Și astăzi, după un secol de existență, detaliile referitoare la originea papionului sunt incerte.
Celebrul papion Chevrolet atinge suta de ani. Emblema a ajuns pe 215 milioane de autovehicule. Și astăzi, după un secol de existență, detaliile referitoare la originea papionului sunt incerte.
Chevrolet sărbătorește anul acesta un secol de activitate. În luna noiembrie marca americană va jubila cei 100 de ani de existență prolifică. O vârstă la fel de îndelungată o are și emblema brandului ce poartă forma unui papion.
Originea logoului Chevrolet nu este cunoscută cu exactitate, astăzi circulând mai multe variante care spun ce l-a inspirat pe cofondatorul William Durant să aleagă în anul 1913 acest element grafic drept simbolul viitoarei companii de automobile. Â
Primele modele care l-au purtat sunt H-2 Royal Mail ÅŸi H-4 Baby Grand.
„Papionul Chevrolet este faimos în întreaga lume ÅŸi a devenit sinonimul ingeniozităţii americaneâ€, a declarat Tim Mahoney, director de marketing al Chevrolet. „Indiferent dacă tractaÅ£i mii de kilograme pe teren stâncos într-un pickup Silverado sau faceÅ£i naveta într-un autovehicul electric Spark, papionul Chevrolet se va afla întotdeauna în fruntea călătoriilor dumneavoastră.â€
Indiferent cum a evoluat, emblema Chevrolet și-a păstrat mereu papionul. Numai puțin de 215 milioane de automobile şi camioane au primit până astăzi logoul distinctiv al mărcii. De-a lungul unui secol de activitate, compania auto americană și-a restilizat emblema de zece ori. Ultima retușare s-a produs chiar anul acesta, printre modificările aplicate fiind rama cromată ce ornează logoul.
Pe drumurile publice din întreaga lume astăzi 60 de milioane de vehicule mai poartă papionul.
Centenarul Chevrolet și implicit al emblemei este marcat de recordul de vânzări ce atinge 2,5 milioane de unităţi livrate în primele şase luni ale acestui an cât și de lansarea noului crossover Trax.