Expresul de Maranello va reveni pe șosele. Noua generație Enzo a fost confirmată oficial de Ferrari, momentul lansării fiind stabilit pentru sfârșitul acestui an. Supercarul va fi disponibil în serie limitată.
Expresul de Maranello va reveni pe șosele. Noua generație Enzo a fost confirmată oficial de Ferrari, momentul lansării fiind stabilit pentru sfârșitul acestui an. Supercarul va fi disponibil în serie limitată.
Ferrari ar putea bulversa liga superioară cu o creație de excepție ce se va alătura celor mai fabuloase produse din istoria automobilului. Considerat de mulți entuziaști drept supercarul suprem, Enzo își pregătește revenirea după opt ani de la producția ultimului exemplar. Noul model, ce va purta ca și predecesorul său numele ilustrului fondator al mărcii italiene, promite să ducă performanță și la eficiența la un nivel superior.
Noua generație va fi lansată la sfârșitul acestui an, după cum a anunțat Luca di Montezemolo, președintele companiei Ferrari.
La fel ca și prima generație lansată în 2002, bolidul va fi înțesat cu tehnologie din Formula 1 și va fi fabricat în serie limitată. O seamă de clienți selecți vor avea posibilitatea de a vedea primii, pe viu, noul supercar Enzo în vara acestui an, așa cum s-a întâmplat și în cazul lui creațiilor 599 GTO și FF.
Noul Ferrari Enzo va fi o adevărată vitrină tehnologică, acesta urmând să devină automobilul port-drapel al mărcii italiene. Toate componentele vor avea o legătură directă cu bolizii de Formula 1, de fapt Ferrari este producătorul care transferă cu succes marea majoritate a tehnologiilor utilizate în motorsport pe mașinile de serie.
Fibra de carbon va fi folosit din abundență pentru a reduce masa mașinii, iar sistemul KERS, de recuperare a energiei cinetice, va completa propulsia supercarului despre care se crede că va genera aproximativ 900 de cai putere. Transmisia automată, frânele din carbon ceramic și caroseria aerodinamică de excepție sunt alte câteva elemente cu gene din Formula 1.
Noul supercar Enzo se anunță a fi și cel mai eficient bolid. Cheia pentru rezolvare problemei numite economia de combustibil este reducerea semnificativă a greutății prin utilizarea unei structuri ușoare și a materialelor compozite. Vechiul Ferrari Enzo cântărea peste 3.000 kg, de trei ori mai mult decât un Lamborghini Sesto Elemento. Masa viitorului model ar putea fi redusă la 2.200 de kilograme și prin utilizarea aluminiului la componentele șasiului și motorului sau a kevlarului pentru decorarea cabinei.
Ferrari ar putea folosi și un o aripă spate inovativă care va îmbunatăți aerodinamica și performanțele supercarului din Maranello.