Supercarul suprem Ferrari începe să-și facă simțită prezența. Primele imagini oficiale au apărut în revista electronică a mărcii italiene. Bolidul va sosi anul viitor și promite să rescrie regulile în segment.
Supercarul suprem Ferrari începe să-și facă simțită prezența. Primele imagini oficiale au apărut în revista electronică a mărcii italiene. Bolidul va sosi anul viitor și promite să rescrie regulile în segment.
Ferrari așteaptă cu nerăbdare ziua în care va prezenta întregii lumi noul rege al vitezei. Cel mai faimos brand italian de automobile va reveni în liga supremă cu o mașină elaborată după cele mai înalte standarde tehnologice, inovații din Formula 1 și pretenția de a fi etalonul segmentului de vârf al industriei auto.
Puține date oficiale există la adresa acestui supercar care va face parte din clubul select al mașinilor care ating suta pe bord în mai puțin de trei secunde. Fibra de carbon va face ca structura monococă să cântărească doar 70 de kilograme, asigurând un nivel maxim de securitate, agilitate și emisii mai reduse cu 40% față de Ferrari Enzo.
Puterea litrică va plasa bolidul pe podiumul celor mai rapide modele din lume: 2,5 secunde de la 0 la 100 km/h și viteză de vârf de 410 km/h sunt cifre ipotetice, dar admisibile în condițiile în care propulsor va genera undeva în jurul a 900 de cai putere.
Unitatea va avea la bază un tandem hibrid format dintr-un motor V12 și un motor electric ce va produce în jur de 100 de cai putere. Ferrari se va concentra pe reducerea greutății pentru a reduce consumul și a spori performanțele dinamice. Producătorul italian anunța în urmă cu ceva timp că viitorul supercar ce va deveni modelul fanion al gamei, va fi mai ușor decât Enzo cu 90 de kilograme.
Toate aceste măsuri converg spre mașina supremă și performanțe fără precedent.
Cât privește partea estetică, astăzi au fost publicate două imagini în paginile ediției electronice a revistei editată cu regularitate de Ferrari. Părți din secțiunea față și spate apar într-o singură imagine ce dezvăluie unele trasături.
Lămpile spate rotunde rămân o caracteristică a oricărui supercar creat la Maranello, iar silueta similară unui anumit tip de mașini de curse relevă caracterul special al mașinii.
2013 va fi anul în care Ferrari atacă liga superioară cu forțe proaspete. Lamborghini, Pagani și Porsche sunt deja în gardă. Replica nu va întârzia să apară.