Liderul pieței auto braziliene a rupt gura târgului la Sao Paolo. Marca Fiat a prezentat cel mai radical exemplar Bravo. Conceptul Bravo Xtreme abundă în detalii sportive și dispune de 235 cai putere.
Liderul pieței auto braziliene a rupt gura târgului la Sao Paolo. Marca Fiat a prezentat cel mai radical exemplar Bravo. Conceptul Bravo Xtreme abundă în detalii sportive și dispune de 235 cai putere.
Fiat este liderul pieÈ›ei auto din Brazilia, iar aceasta a fost un motiv în plus pentru marca italiană de a spune da salonului organizat la Sao Paolo. ÃŽn timp ce marea majoritate a rivalilor au lansat noi modele, producătorul torinez a polarizat atenÈ›ia cu Bravo Xtreme. Este un exerciÈ›iu de design spectaculos È™i care cu siguranță a lăsat â€urme†adânci în sufletele pasionaÈ›ilor de maÈ™ini sportive.
Deși se apropie de finalul carierei, Bravo nu a fost niciodată vizat să genereze o versiune de performanță.
Conceptul Bravo Xtreme vine să â€repare†acest neajuns dovedind că potenÈ›ialul italienilor nu este cu nimic mai prejos decât al rivalilor din breaslă.Cu o È›inuta sobră È™i un design agresiv, maÈ™ina de studiu dezvăluie o altă față a compactei Fiat.
Pachetul exterior reușește să șteargă cu buretele aspectul banal al mașinii italiene, grație elementelor din dotare. Spoilerul față este modificat radical, având ca element central priza de ventilație mărită pentru o răcire eficientă a motorului. Fantele laterale găzduiesc lumini LED în formă de bumerang față cu o priză de aer centrală mărită, în timp ce partea inferioară a spoilerului este formată din două elemente cu rol estetic și aerodinamic.
Pnetru a întregi linia frontală, farurile sunt retușate cu ajutorul unor detalii așezate în structura interioară.
Jantele din aliaj, pragurile laterale evazate și bandourile negre cu eticheta Xtreme conferă profilului o notă aparte. La fel de agresivă este și secțiunea spate, unde blocurile de lumini restilizate sunt acompaniate de un nou spoiler cu prize laterale și un difuzor din material plastic ce imită fibra de carbon. Două evacuări cromate ce ies de sub bara de protecție sunt dovada că sub capotă italienii ascund o mică uzină de cai putere.
Un motor de 1.4 litri cu 16 valve și injecție directă de combustibil este pregătit să își pună la treabă cei 253 de cai putere. Curba de cuplu atinge 340 Nm, forța propulsorului fiind trimisă exclusiv roților de pe puntea față.
Fiat susține că suspensia, direcția și frânele au beneficiat de îmbunătățiri semnificative pentru a oferi o țintă de drum precisă în viraje și stabilitate ridicată la viteze ridicate.