Marca italiană pregăteÈ™te noul Panda 4×4. Plănuit să apară la Paris, modelul va avea tracÈ›iune integrală, protecÈ›ii din plastic È™i gardă la sol ridicată. ÃŽn octombrie va ajunge la dealerii vest-europeni.
Marca italiană pregăteÈ™te noul Panda 4×4. Plănuit să apară la Paris, modelul va avea tracÈ›iune integrală, protecÈ›ii din plastic È™i gardă la sol ridicată. ÃŽn octombrie va ajunge la dealerii vest-europeni.
Fiat vrea să rămână singurul producător din lume care o citadină cu veleități de SUV. Aflat deja printre cele mai bine vândute 10 modele din Europa, noul Panda va avea din toamnă o versiune cu tracÈ›iune integrală. Modelul ar putea fi denumit Panda 4×4 sau Panda Cross È™i va dispune de protecÈ›ii din plastic pentru pasajele roÈ›ilor, garda la sol va fi înălÈ›ată pentru ca în final aspectul exterior să confere un aer mai masculin.
Încă din primăvara acestui an, Fiat testează în Italia prototipul premergător mașinii de serie, ce va debuta în toamna acestui an la Salonul Auto de la Paris.
Potrivit unui reprezentant al companiei italiene, noul Panda 4×4 (Cross) va fi un produs atractiv prin prisma aspectului È™i dotărilor. Modelul va putea fi comandat pe unele pieÈ›e europene din luna septembrie. Pe piaÈ›a germană, versiunea înălÈ›ată a vehiculului de oraÈ™ va sosi la dealeri în a doua jumătate a lunii octombrie.
Fiat a plănuit È™i debutul unei a doua versiuni denumite Panda Trekking. Aceasta va păstra aspectul lui Panda 4×4 (Cross), însă nu va beneficia de tracÈ›iune integrală.
Primul Panda 4×4 a fost lansat în ianuarie 2004 È™i avea o gamă de trei motoare, două benzină È™i unul diesel. Ulterior, Fiat a comercializat patru ediÈ›ii limitate ale aceleiaÈ™i versiuni, denumite 4×4 Climbing (2004), 4×4 Cross (2005), 4×4 Glam (2008) È™i 4×4 Adventure (2009).