Micul Fusion va părăsi în curând lumea auto. Modelul aflat la răscrucea segmentelor SUV și MPV își va încheia cariera odată cu livrarea ultimelor exemplare. În Europa mai sunt aproximativ 2.000 de modele.
Micul Fusion va părăsi în curând lumea auto. Modelul aflat la răscrucea segmentelor SUV și MPV își va încheia cariera odată cu livrarea ultimelor exemplare. În Europa mai sunt aproximativ 2.000 de modele.
Ford își va lua rămas bun de la decanul de vârstă al gamei europene. Actualul Fusion își pregătește bagajele pentru a face loc noului B-MAX, model ce îi va lua locul din vara acestui an, și ale cărui comenzi în România sunt preluate din 23 martie. După exact zece ani de activitate, micul vehicul dezvoltat pe platforma lui Fiesta se pregătește să părăsească definitiv scena auto.
La trei luni după ce Ford a oprit producția la uzina din Koln, Germania, pe piața europeană mai sunt disponibile aproximativ 2.000 de exemplare.
Anul trecut, vânzările modelului Fusion au fost cele mai slabe din întreaga sa carieră. Spre exemplu, în Olanda au fost vândute 590 de unități, în timp ce în Germania numărul acestora a fost de 725 unități, comparativ cu 2009 când numărul unităților livrate a depășit 970, respectiv 1.210.
2003 rămâne cel mai reprezentativ an pentru vânzările subcompactei americane.
Fusion reunește avantajele unei mașini de familie cu cele ale monovolumelor de clasă mică. Cu o gardă la sol înălțată, un spațiu interior mai generos decât la un Fiesta, ineditul modelul Ford s-a plasat la granția dintre MPV și SUV. În 2005, la trei ani de la debut, apare Fusion Facelift cu o serie de îmbunătățiri la exterior și interior.
La vremea respectivă devine unuL din primele automobile din clasa mică echipat cu sistem ESP.
În țara noastră, Fusion poate fi comandat doar în versiunile Trend și Titanium, cu motorizări pe benzină de 80 și 100 de cai putere. Prețurile sunt de 10.100 și respectiv 10.600 de euro cu TVA.