Micul SUV de oraș Ecosport va avea două motoare inedite. Ambele au cilindreea de 1.5 litri. Prima versiune este un benzinar de 110 cai putere, iar a doua este un turbodiesel de 90 cai putere.
Micul SUV de oraș Ecosport va avea două motoare inedite. Ambele au cilindreea de 1.5 litri. Prima versiune este un benzinar de 110 cai putere, iar a doua este un turbodiesel de 90 cai putere.
Ford își extinde gama de modele SUV pentru Europa. Noul EcoSport și-a anunțat deja debutul la Salonul Auto de la Geneva, micul crossover fiind așteptat cu interes de fanii mărcii americane. Printre puținele detalii pe care Ovalul Albastru le confirmase până acum era motorizarea EcoBoost pe benzină cu o cilindree de 1.0 litru.
Prezenți la Congresul Mondial al Mobilității (MWC) de la Barcelona, oficialii Ford au oferi detalii suplimentare legate de gama de propulsoare.
Paleta de motorizări va fi alcătuită în primă instanță din trei unități, din care două pe benzină și un turbodiesel common-rail pe injecție directă. Două dintre acestea sunt o premieră pentru Ford, versiuni special create pentru piața europeană.
Prima noutate majoră este motorul 1.5i dotat cu 16 valve. Acesta dezvoltă 110 cai putere și va cuplat la o transmisie manuală. Deși are o cilindree mai mică, versiunea 1.0 EcoBoost va genera 125 de cai putere, cu 5 mai mult decât Ford B-MAX.
Cei aflați în căutarea unui model mai economic în mod cert vor opta pentru propulsorul 1.5 TDCI. Nou motor produce 90 de cai putere și va fi disponibil cu o cutie manuală. Interesant este faptul că Ford renunță la apreciatul 1.6 TDCI, în favoarea unității turbodiesel de 1.5 litri care ar putea deveni cea mai de succes versiune EcoSport.
Lansarea modelului rival cu Opel Mokka, Peugeot 2008 și Renault Captur va avea loc la începtul lunii martie.