Noua generație Ford S-MAX va fi o proiecție fidelă a conceptului dezvelit astăzi. Modelul este propulsat de o unitate 1.5 turbo pe benzină. Se remarcă designul și calitatea premium la interior și exterior.
Noua generație Ford S-MAX va fi o proiecție fidelă a conceptului dezvelit astăzi. Modelul este propulsat de o unitate 1.5 turbo pe benzină. Se remarcă designul și calitatea premium la interior și exterior.
Ford este foarte activ în universul monovolumelor. Multe din creațiile Ovalului Albastru s-au bucurat de aprecierea publicului, însă superlativele au fost chiar de la început atributele vârfului de gamă S-MAX. Divizia europeană pregătește noua generație a acestui model pe care americanii îi spun SAV (Sport Activity Vehicle), prefațat astăzi de conceptul omonim lansat în Germania.
Cu liniile unei versiuni de serie, prototipul anticipează viitorul limbaj de design al Ford cât și structura estetică pe care se va baza S-MAX.
A doua generație va fi una mult mai elaborată la nivel estetic și tehnologic. Limbajul stilistic exterior este coerent și dinamic, în timp ce interiorul abordează foarte serios designul și calitatea premium. Conceptul vine cu o multitudine de noutăți la toate capitolele, iar ca piesă de rezistență este pavilionul vitrat care se prelungește până la scaunele pasagerilor din spate.
În ciuda siluetei joase și a pavilionului curbat, interiorul oferă versatilitate, fexibilitate și confort pentru fiecare din cei șapte pasageri. Scaunele cu profil sportiv sunt îmbrăcate în piele fină și pot fi ajustate pe înălțime sau coborâte cu ușurință grație unui mecanism inovativ. Planșa de bord curată, cu materiale fine, consola centrală simplă, designul volanului exprimă rafinamentul pe care Ford și-l dorește în cabină.
Instrumentarul de bord este complet electronic cu informații afișate în culorii vii.
Monovolumul este echipat cu tehnologii avansate de siguranță care vor fi adoptate treptat de Mondeo și Galaxy. Acestea pot preveni producerea unui accident prin acționarea automată a frânelor atunci când șoferul este lipsit de reacție.
În materie de propulsie, S-MAX, în varianta de prototip, este pus în mișcare de un propulsor pe benzină cu sistem turbo și cilindree de 1.5 litri, cu un consum redus de combustibil.