A doua generație Fiesta ST a intrat în producția de serie. Modelul sport de 182 CP este asamblat în Germania. Șasiul, motorul, direcția și sistemul de frânare a noii versiunii ST sunt complet noi.
A doua generație Fiesta ST a intrat în producția de serie. Modelul sport de 182 CP este asamblat în Germania. Șasiul, motorul, direcția și sistemul de frânare a noii versiunii ST sunt complet noi.
Ford revine în forță în segmentul sportivelor de clasă mică. Noul Fiesta ST este gata să ajungă pe șoselele europene, producția primelor exemplare fiind demarată astăzi, 8 februarie 2013, la uzina din Koln, Germania. Modelul dispune de șasiu, motor, sistem de frânare și direcție complet nouă, un sistem îmbunătățit TVC (Torque Vectoring Control) și o tehnologie avansată a controlului stabilității.
Dezvoltat de Ford Team RS, versiunea sport este animată de un propulsor EcoBoost de 1.6 litri ce generează 182 de cai putere și un cuplu maxim de 240 Nm.
“Noul Fiesta ST este o mașină de performanță modernă, bazată pe o experiență de peste 30 de ani în domeniu și a unui proces global de dezvoltare al versiunilor rapide Fiesta†a declarat Juergen Gagstatter, inginerul șef al diviziei sport, Ford Europa.
Cu o viteză de vârf de 220 km/h și un demaraj de la 0 la 100 km/h în 6,9 secunde, noul Fiesta ST fiind cel mai rapid model Fiesta construit vreodată de Ovalul Albastru.
Optimizările aduse motorului turbo de 1.6 litri pe injecție directă conduc la un consum mixt de numai 5,9 litri la 100 km. Ford anunță emisii de 138 g/km de CO2, una dintre cele mai mici valori pentru o mașină sport de clasă mică.
“Acest model este un pas în față semnificativ, în ceea ce priveÈ™te tradiÈ›ia noastră pe segmentul sport. Am reuÈ™it să combinăm un motor puternic È™i un È™asiul dinamic în paralel cu reducerea consumului de combustibil È™i a emisiilor.â€
A doua generație Fiesta ST poate fi comandată deocamdată doar în trei țări, printre care și Germania, unde tariful de pornire este fixat la 19.990 euro.