În septembrie fabricația modelului Ford B-MAX la uzina din Craiova va fi sistată. Măsura afectează timp de o săptămână 2.900 de angajați. Anul acesta aici s-au produs peste 50.000 unități ale monovolumului.
În septembrie fabricația modelului Ford B-MAX la uzina din Craiova va fi sistată. Măsura afectează timp de o săptămână 2.900 de angajați. Anul acesta aici s-au produs peste 50.000 unități ale monovolumului.
Ford ajustează din nou volumul de producție al automobilelor asamblate în România. Compania va opri în luna septembrie fabricația monovolumului B-MAX la uzina din Craiova, fiind pentru a doua oară în decurs de un an când se recurge la această măsură. Procesul de asamblare va fi sistat pentru o săptămână pe fondul cererii scăzute la nivel european.
Producția modelului Ford B-MAX a demarat anul trecut cu o cadență de 550 de unități pe zi, în prezent fiind asamblate 370 de vehicule zilnic și aproximativ 1.000 de motoare.
“ÃŽn luna septembrie vom avea È™apte zile în care B-MAX nu va fi produsâ€, susÈ›ine Ana-Maria TimiÈ™, purtătorul de cuvânt al Ford România. â€Este o situaÈ›ie obiÈ™nuită pentru industria auto.â€
Decizia de oprire temporare a operațiunilor de fabricație va afecta 2.500 din cei 3.900 de muncitori, care pe perioada șomajului tehnic vor primi 80% din salariu. Angajaţii din sectorul producției de motoare nu vor fi afectaţi de aceste măsuri, cererea de motoare turbo pe benzină EcoBoost fiind ridicată.
Ford a produs la Craiova în primele șapte luni din acest an peste 50.000 de unități B-MAX.
Conform datelor statistice, în primul semestru al anului curent Ford B-MAX este cel mai bine vândut monovolum din segmentul său, cu peste 38.000 de exemplare livrate pe piața europeană.