Următoarea generație Mondeo va fi asamblată în Spania la Valencia. Producția este plănuită să înceapă în 2014. Ford intenționează să demareze mai devreme operațiunile de fabricație.
Următoarea generație Mondeo va fi asamblată în Spania la Valencia. Producția este plănuită să înceapă în 2014. Ford intenționează să demareze mai devreme operațiunile de fabricație.
Ford este la cel puțin un an distanță de momentul lansării viitorului vârf de gamă. Așteptat cu interes, noul Mondeo va putea fi comercializat și pe piața europeană abia din anul 2014. Surse din interior au reconfirmat faptul că startul producției nu va putea fi reluat până la toamnă, ca urmare a relocării liniilor de fabricație din Belgia.
Uzina din Genk va fi închisă la finele anului viitor, Ford urmând să asigure plăți compensatorii angajaților, ce vor rămane fără loc de muncă, în valoare de 580 milioane.
Noul Mondeo va fi transferat în Spania pe liniile unității de la Valencia, după ce preț de patru generații a fost asamblat la Genk.
Anul acesta vor fi create ultimele exemplare Mondeo la uzina din Genk.
Presați de timp, dar și de pierderile acumulate pe piața europeană Ford vrea să demareze procesul de fabricație chiar mai devreme. Primele exemplare ar putea ieși de pe liniile de asamblare în toamna acestui an.
Cert este un singur lucru: Mondeo va sosi cu întârziere în Europa. Prezentată la Paris în toamna lui 2012, nava amiral a Ovalului Albastru va fi disponibilă în trei versiuni de caroserie. Pentru prima oară, Mondeo va putea fi livrat cu o motorizare hibridă.