În octombrie își face debutul noul CR-V cu motorizare diesel 1.6 i-DTEC. Propulsorul cu patru cilindri dezvoltă 120 de cai putere și un cuplu maxim de 300 Nm. Hondă anunță un consum mixt de 4,5 litri.
În octombrie își face debutul noul CR-V cu motorizare diesel 1.6 i-DTEC. Propulsorul cu patru cilindri dezvoltă 120 de cai putere și un cuplu maxim de 300 Nm. Hondă anunță un consum mixt de 4,5 litri.
Honda își diversifică paleta motorizărilor diesel în speranța că va atrage tot mai mulți clienți europeni. Marca japoneză plusează cu o versiune i-DTEC de 1.6 litri pentru actualul CR-V, ce va acompania turbodieselul de 2.2 litri și unitatea pe benzină de 2.0 litri. Noul propulsor cu aprindere prin compresie dezvoltă 120 de cai putere și poate genera un cuplu maxim de 300 Nm.
Consumul mediu declarat de Honda este de 4,5 litri. Cu alte cuvinte, CR-V 1.6 i-DTEC poate parcurge fiecare 100 km folosind 1,3 litri de carburant mai puțin decât CR-V 2.2 i-DTEC ce produce 150 de cai putere.
Transmisia din dotare va fi o cutie manuală cu 6 trepte, în timp ce suspensiile vor avea un reglaj diferit pentru o ținută mai fermă.
Unitatea 1.6 i-DTEC face parte dintr-o nouă generație de propulsoare turbodiesel care pe lângă eficiență se remarcă prin rafinament și
silențiozitate. Cu un bloc motor de 4 cilindri, agregatul pe injecție directă dispune de proporții compacte și o masă de numai 170 de kilograme fiind cel mai ușor motor din segmentul unităților pe motorină de 1.6 litri.
Pe piața germană prețul de lansare va fi de 25.990 euro, cu aproape 3.000 de euro mai puțin decât versiunea diesel de 150 cai putere.
Modelul CR-V 1.6 i-DTEC va sosi la dealerii vest-europeni pe 19 octombrie.