Citadina Brio nu va sosi în Europa. Oficialii Honda susțin că modelul nu îndeplinește normele de siguranță și poluare din Europa. Mașina de oraș este disponibilă la prețuri accesibile în Tailanda și India.
Citadina Brio nu va sosi în Europa. Oficialii Honda susțin că modelul nu îndeplinește normele de siguranță și poluare din Europa. Mașina de oraș este disponibilă la prețuri accesibile în Tailanda și India.
Honda se mulțumește în prezent cu o gamă de numai 6 modele în Europa. Producătorul japonez nu intenționează să-și extindă prea curând portofoliul, deși concurenții Toyota și Nissan se laudă cu un numărul dublu în propria ofertă. După debutul citadinei Brio pe unele piețe din Asia, s-a vehiculat posibila apariție a micului model și în Europa.
Modelul ieftin al japonezilor, disponibil în Tailanda și India, nu va sosi pe piața europeană, confirmă un oficial Honda.
â€Micul Brio nu îndeplineÈ™te cerinÈ›ele europene în materie de siguranță È™i poluare, iar pentru a le respecta Honda va trebui să investească suplimentar iar în acest moment nu este dispusă să o facă. ÃŽn plus, costurile alocate omologării europene nu se justificăâ€, afirmă acelaÈ™i oficial.
Chiar dacă în Asia este disponibil la prețuri accesibile, în Europa modelul Brio ar fi ajuns la tarife mult mai ridicate, ca urmare a adoptării unui propulsor capabil să îndeplinescă normele Euro 5. Singura motorizare din dotare este o unitate de 1,2 litri de 88 cai putere, disponibilă cu o cutie manuală și una automată CVT.
Adresată segmentului A, citadina japonezilor putea deveni un rival serios pentru Toyota Aygo, Citroën C1, Peugeot 107 și noul Volkswagen Up!
Citadina are o greutate sub 1.000 kg și poate acomoda doar patru persoane.