Viitoarea generație CR-V este prefațată la Geneva de conceptul omonim. Honda va prezenta la salonul elvețian versiunea europeană a prototipului CR-V. Varianta de serie va fi comercializată din toamnă.
Viitoarea generație CR-V este prefațată la Geneva de conceptul omonim. Honda va prezenta la salonul elvețian versiunea europeană a prototipului CR-V. Varianta de serie va fi comercializată din toamnă.
Honda va capta atenția publicului la Geneva cu premiera unui vehicul așteptat cu interes de iubitorii de modele SUV. Deja disponibil pe piața nord-americană, noul CR-V va fi prefațat mai întâi sub forma unui prototip ce îmbracă detaliile unei mașini de serie. Marca japoneză va prezenta la salonul auto din Țara Cantoanelor conceptul european, care dezvăluie personalitatea următoarei generații CR-V.
Designerii Honda au modelat anumite detalii ale secțiunii frontale în încercarea de a diferenția modelul european de cel american.
Conceptul care se prezintă la Geneva are linii mult mai dinamice și detalii estetice nuanțate astfel încât să se potrivescă gusturilor europene. Marea majoritatea a intervențiilor pe parte stilistică s-au efectuat la partea frontală. Deși sunt identice ca design cu cele de pe varianta americană, blocurile optice ale prototipului încorporează lumini LED și tehnologie xenon. Grila motor primește retușuri foarte fine, în timp ce partea inferioară a barei de protecție este complet schimbată.
ÃŽn locul scutului regăsit pe modelul american apare o priză de aer trapezoidală încadrată de un suport din plastic de culoare gri închis care face corp comun cu bosajele caroseriei. Designul pronunÈ›at al acesteia imprimă un aspect dinamic È™i ajută la îmbunătățirea coeficientului aerodinamic. Â
Honda susÈ›ine că â€acest prototip adoptă o atitudine mai agresivă, graÈ›ie sculpturii mai profunde a liniilor caroseriei ÅŸi a unei părÈ›i frontale mai îndrăzneÅ£eâ€.
Jantele conceptului european CR-V aduc un design mai sportiv, în timp ce oglinzile laterale primesc lumini de semnalizare.
Partea din spate păstrează integral formele întâlnite pe mașina de serie comercializată peste ocean. Luneta se extinde până aproape de montanții spate și promite să ofere un câmp vizual bun. Linia ușor curbată a pavilionului se încheie în dreptul unui eleron care se lipește de lămpile spate, formând un design unitar.
Cu siguranță și interiorul a primit câteva ajustări, însă Honda a preferat ca acest capitol să fie revelat cu ocazia lansării de la Geneva. Un alt detaliu necunoscut rămâne partea de motorizare. Un propulsor diesel va fi oricum prezent în oferta celei de a patra generații.
Noul CR-V va fi livrat pe piața europeană din toamna acestui an. Versiunea de serie ar putea primi în plus față de concept, bare de amarate și rame cromate de-a lungul geamurilor laterale.