Începând din iunie pe unele piețe europene va debuta i20 Facelift. Vor fi disponibile trei motorizări, două benzină și un turbodiesel cu un consum de 3,2 litri. În România, modelul va fi lansat în iulie.
Începând din iunie pe unele piețe europene va debuta i20 Facelift. Vor fi disponibile trei motorizări, două benzină și un turbodiesel cu un consum de 3,2 litri. În România, modelul va fi lansat în iulie.
Hyundai își va împrospăta în curând oferta pe sectorul maÈ™inilor de mici dimensiuni. La patru ani de la debut, i20 își actualizează linia exterioară în paralel cu optimizarea consumului motoarelor È™i adoptarea unor noi materiale la interior. Comercializarea va începe în luna iunie, odată cu lansarea primelor comenzi pe piaÈ›a europeană, după cum anunță oficialii Hyundai Germania. Â
Pe piața românească, modelul restilizat va fi introdus în luna iulie. Prețurile vor fi publicate la o dată ulterioară.
i20 Facelift este produs la uzina din Izmit, Turcia, și vine cu modificări mai importante la parte frontală.
Grila este subțiată și alungită pentru a face loc noii prize centrale de aer găzduită de un spoiler cu forme dinamice. Proiectoarele sunt noi și primesc în funcție de versiunea de echipare lumini LED și ornamente din crom. Farurile sunt învelite într-un un design complet nou are și sunt inspirate din linia blocurilor optice de la i30 și i40.
Prețurile nu au fost comunicate, însă acestea nu vor diferi foarte mult de cele ale modelelor actuale în versiunile cu 3 uși și 5 uși.
i20 Facelift a fost dezvăluit în premieră la începutul lunii martie la Geneva, iar pe 17 mai a intrat în producția de serie. Versiunea europeană este fabricată la uzina Izmit din Turcia, iar Hyundai anticipează deja succesul acestui vehicul de oraș prin creșterea producției anuale la 120.000 de unități.
Partea de motorizare va include din motorul diesel de 1,1 litri și 75 de cai putere, echipat cu sistem start/stop. Acesta promite un consum de numai3,2 litri la 100 km.
Partea de propulsie va fi alcătuită din trei motorizări. Gama versiunilor pe benzină va fi deschisă de o unitate de 1.2 litri ce dezvoltă 86 de cai putere și o viteză maximă de 168 km/h. În ofertă se mai află un propulsor de 1.4 litri ce generează 100 de cai putere și o viteză de vârf de 181 km/h. Motoarele au fost revizuite la nivel tehnic pentru a fi mai economice și silențioase.
Hyundai anunță un consum mediu de 4,9 litri la 100 km pentru unitatea de 1.2 litri, în timp ce propulsorul de 1.4 litri promite să se mulțumească doar cu 5,2 litri la 100 km parcurși.
Oferta micului i20 include și un turbodiesel de 1.1 litri cu tehnologiile Blue Drive și start/stop ce asigură un consum mediu de 3,2 litri la 100 km. Motorul dispune de trei clindri și injecție directă de combustibil și produce 75 de cai putere.
i20 Facelift concurează pe piața europeană Ford Fiesta, Renault Clio, Volkswagen Polo.