Sedanul Avante, vândut în Europa sub denumirea Elantra, s-a înnoit. Versiunea revizuită a debutat mai întâi în Coreea de Sud. Modelul poate fi echipat pentru prima oară cu un motor turbodiesel.
Sedanul Avante, vândut în Europa sub denumirea Elantra, s-a înnoit. Versiunea revizuită a debutat mai întâi în Coreea de Sud. Modelul poate fi echipat pentru prima oară cu un motor turbodiesel.
Hyundai aduce vești proaspete pentru iubitorii versiunilor sedan. Modelul Avante, comercializat în Europa sub denumirea Elantra, și-a actualizat aspectul cât și dotările, pachetul de îmbunătățiri sosind la trei ani de la debutul generației curente. Deocamdată versiunea restilizată s-a lansat în țara de origine, Coreea de Sud, modelul pentru piața europeană urmând să sosească cel mai probabil în 2014.
Avante/Elantra Facelift vine cu schimbări minore la exterior, acestea fiind aplicate acolo unde anumite detalii puteau și trebuiau să fie împrospătate.
Barele de protecție față și spate este ușor revizuită estetic, la fel ca și grila motor. Luminile de ceață sunt înlocuite cu proiectoare complet noi cu design de bumerang, accentuând dinamica părții frontale. Blocurile dispun de tehnologie LED, atât pe față cât și pe spate.
Ca o ultimă noutate, perechea de jante de 17 inci, din aliaj, în două nuanțe cromatice, contribuie din plin la imaginea modernă a mașinii.
Sedanul compact Hyundai crește în lungime până la 4.550 mm, însă totul se datorează noilor dimensiuni ale spoilerului față și spate.
La rândul său, interiorul dispune de modificări discrete. Cotiera centrală și aeratoareloe centrale au fost ridicate, iar materialele pentru tapițerie schimbate cu unele mai calitative, printre care și pielea pentru scaune.
În materie de dotări, Hyundai Elantra Facelift vine cu tehnologia SPAS (sistemul de asistență inteligentă la parcare), senzori monitorizare presiune pneuri (TPMS) și coloană de direcție cu trei moduri de operare (Flex Steer). Printre noutăți se numără și tehnologia OLED pentru instrumentarul de bord, ce oferă o claritate mai bună la citirea informațiilor afișate în spatele volanului.
La partea de propusie, modelul restilizat este disponibil în premieră cu o motorizare turbodiesel. În combinație cu o transmisie manuală și sistemul start/stop, unitatea 1.6 CRDI de 126 cai putere, preluată de la i30, își face loc și în oferta sedanului ce promite un consum mixt de 5,4 litri. Două unități pe benzină de 1.6 litri ce produc 128 și 140 de cai putere completează gama de propulsoare.