Spre sfârșitul anului va debuta primul turbo pe benzină de mic litraj în gama Hyundai. Unitatea cu 4 valve pe cilindru și injecție directă va emite doar 110 g/km de CO2. Motorul va debuta pe i20 Facelift.
Spre sfârșitul anului va debuta primul turbo pe benzină de mic litraj în gama Hyundai. Unitatea cu 4 valve pe cilindru și injecție directă va emite doar 110 g/km de CO2. Motorul va debuta pe i20 Facelift.
Hyundai ține pasul cu tendințele din lumea auto, atât prin amprenta distinctă a filozofiei design, cât și prin sistemele care aduc la suprafață ultimele evoluții tehnologice. La acest ultim capitol producătorul sud-coreean vrea să se remarce în special prin noile generații de motoare turbo pe benzină. După lansarea propulsorului de 1.6 litri de 208 cai putere pe Veloster Turbo, gama versiunilor pe benzină se va îmbogăți cu un nou agregat din familia GDI.
Cu ocazia prezentării noului i30 CW, oficialii Hyundai au anunțat lansarea unui motor turbo de mic litraj, cu o capacitate cilindrică de 1.200 centimetri cubi.
Propulsorul își va face debutul pe i20 Facelift și va fi introdus ulterior pe monovolumul ix20 și ceva mai târziu pe noile i30 / i30 CW. De asemenea și colegii de grup de la Kia vor putea să-l utilizeze pe o serie de patru modele, Picanto, Rio, Venga și Ceed, însă nu există nici o confirmare oficială în acest moment.
Noul motor denumit 1.2 T-GDI face parte din noua generație de motoare Kappa echipate cu injecție directă și sistem turbo, capabile să ofere un raport echilibrat între consum și performanță dinamică. Aflat în echiparea lui i20, acesta va emite doar 110 g/km de dioxid de carbon.
Singurul amănunt tehnic revelat este configurația propulsorului pe benzină ce încorporează patru valve pe cilindru.