Tunerul german a pregătit un kit sportiv pentru micul Opel Mokka. Crossoverul primește jante de 20 inci, eleron spate, iar garda la sol este coborâtă cu 30 mm. Puterea motorului a fost ridicată la 140 CP.
Tunerul german a pregătit un kit sportiv pentru micul Opel Mokka. Crossoverul primește jante de 20 inci, eleron spate, iar garda la sol este coborâtă cu 30 mm. Puterea motorului a fost ridicată la 140 CP.
Irmscher este cunoscut pretutindeni ca tunerul de casă al mărcii Opel. După ce s-a ocupat de Insignia, Corsa sau Astra, acum a sosit rândul crossoverului Mokka să primească un pachet de elemente sportive, care îi conferă un plus de â€atitudineâ€. Numeroase detalii au fost înlocuite pentru ca modelul să devină mai convingător prin aspect.
Sub semnătura nemților de la Irmscher, micul Mokka devine un SUV sportiv în toată regula.
Jantele spițate din aliaj de 20 inci, denumite Evo-Star sau Turbo-Star, încalță pneuri cu talon îngust, grila motor și priza spoilerului față au fost înlocuite, iar eleronul spate mărit pentru o aerodinamică îmbunătățită. Pragurile exterioare vin cu protecții suplimentare, iar portierele sunt brăzdate de viniluri negre sau argintii la nivelul mânerelor.
Irmscher s-a ocupat nu numai de accesoriile care împodobesc exteriorul micului crossover, ci și de partea de propulsie. În urma modificărilor, motorul turbo pe benzină de 1,4 litri și 125 de cai putere a primit un bagaj suplimentar de 15 cai putere. Evacuările au fost modificate din motive estetice, dar și practice, buchetul celor patru țevi de eșapament completând imaginea agresivă a secțiunii spate.
Pachetul de modificări a vizat și garda la sol, coborâtă cu 30 mm pentru a oferi în primul rând mai multă stabilitate.
Interiorul este ornat cu tot ce are mai bun Irmscher, de la ornamente cromate, la pedalierul sportiv, la materialele fine pentru scaune, volan, panelul ușilor, volan, bord, schimbător de viteze și frâna de mână.