Cel mai vechi supercar aflat în producția de serie ajunge la cota celor 12.000. Gallardo continuă să fascineze și astăzi la aproape 10 ani de la lansarea sa. Modelul jubiliar va fi livrat unui client din SUA.
Cel mai vechi supercar aflat în producția de serie ajunge la cota celor 12.000. Gallardo continuă să fascineze și astăzi la aproape 10 ani de la lansarea sa. Modelul jubiliar va fi livrat unui client din SUA.
Lamborghini marchează în martie un moment important la uzina din Sant’Agata Bolognese. După aproape 10 ani de la debut, supercarul Gallardo atinge astăzi un nou record istoric în materie de producÈ›ie. Marca italiană a celebrat fabricaÈ›ia modelului cu numărul 12.000.
Destinat unui client din SUA, exemplarul jubiliar este o versiune coupe Gallardo LP 560-4, echipată cu tracțiune integrală și un propulsor V10 de 560 de cai putere.
Lansat în 2003, ca urmaș al modelului Jalpa, puternicul Lamborghini Gallardo este la ora actuală cel mai bine vândut supercar din istoria automobilului. Cu vânzări anuale de aproape 1.500 de unități, modelul italian a devenit un reper în segmentul său în ceea privește succesul.
Gallardo este prima mașină din lume care a utilizat o transmisie semi-automată cu control electrohidraulic, timpul de schimbare al treptelor de viteză fiind sub 100 de milisecunde. Astăzi, Lamborghini fabrică cinci modele diferite ale mașinii de performanță denumită după faimoasa rasă de tauri de coridă.
ClienÈ›ii pot alege între ediÈ›ia LP 550-2 Valentino Balboni (542 CP) – singrul Gallardo cu tracÈ›iune spate, LP 560-4 coupe È™i cabrio (560 CP) È™i LP-570-4 Superleggera (570 CP).
Deși Aventador este noua bijuterie a coroanei, marca italiană nu este dispusă să renunțe prea curând la Gallardo. Succesorul acestuia ar putea fi Cabrera și își va face apariția peste cel mult doi.