Câțiva clienți fideli ai mărcii au văzut pe viu cum arată primul SUV cu sigla Lamborghini. Conceptul a fost prezentat la New York în cadrul unui eveniment special. Lansarea oficială are loc pe 23 aprilie.
Câțiva clienți fideli ai mărcii au văzut pe viu cum arată primul SUV cu sigla Lamborghini. Conceptul a fost prezentat la New York în cadrul unui eveniment special. Lansarea oficială are loc pe 23 aprilie.
Lamborghini este determinat să își extinda gama actuală cu un al treilea model. Nu mai este un secret faptul că italienii vor ca aceasta să fie un SUV, primul din istoria mărcii, vehicul ce are foarte mari șanse de a intra în producția de serie. Conceptul, pregătit de lansare chiar luna aceasta, a fost prezentat mai întâi unui cerc select de clienți din America.
Ca și în cazul lui supercarului Reventon, evenimentul special s-a desfășurat cu ușile închise și în foarte mare secret, astfel încât elementul surpriză să troneze până la momentul debutului oficial de la Beijing, din data de 23 aprilie.
Menit să probeze reacția unor clienți de tradiție ai mărcii, prototipul dezvelit la New York are o siluetă similară unui BMW X6, cu o linie joasă a montanților spate și un pavilion curbat. Vopsit într-o nuanță de roșu cireașă, asemănătoare celei regăsite pe Aventador J, conceptul va fi și cel mai spațios model construit vreodată de Lamborghini.
Dimensiunile exterioare se apropie de cele ale unui Q7, adică 5 metri lungime și 2 metri lățime, fapt deloc suprinzător dacă luăm în calcul faptul că platforma utilizată de mașina de studiu ar putea utiliza o versiune modificată a platformei comune utilizate de Cayenne și Q7.
Modelul este descris ca un SUV foarte musculos, puternic, cu lumini LED și frâne din carbon ceramic, cu o gardă la sol destul de înaltă și foarte bine mascată de pachetul aerodinamic din fibră de carbon al caroseriei. O parte din elementele exterioare sunt inspirate de la conceptul Estoque, iar unele cum ar fi jantele de 24 de inci, oglinzile laterale cu monitorizare video, cele 4 evacuări integrate în difuzorul spate, sunt elemente complet noi.
Fibra de carbon este utilizată din abundeță atât la exterior cât și la interior. Cabina conceptului dispune de patru locuri și un tunel median ce izvorâște din consola centrală și delimitează clar mijlocul habitaclului, separând șoferul și pasagerul din spatele său de ceilalți doi ocupanți.
Un amânunt încă necunoscut rămâne numele acestui SUV ce ar putea fi propulsat fie de un motor V10, fie de o versiune de putere mai mică a actualului V12 de 700 CP utilizat de Aventador.