Divizia premium Toyota este pregătită să aducă pe piața mașinilor sportive un prim roadster. Versiunea va fi regăsită pe supercarul LFA. Modelul va fi lansat peste cel mult doi ani.
Divizia premium Toyota este pregătită să aducă pe piața mașinilor sportive un prim roadster. Versiunea va fi regăsită pe supercarul LFA. Modelul va fi lansat peste cel mult doi ani.
Lexus a intrat în 2010 în liga mașinilor ultra-rapide cu exemplarul ce poate ține piept chiar și prodigioaselor bijuterii Ferrari. Agresivitatea și reacțiile spontane ale supercarului LFA au făcut de mult înconjurul lumii, însă acest exotic coupe va avea o producție limitată. Bătălia pentru a prinde un loc pe listele de așteptare ale bolidului japonez i-a convins pe oficialii Lexus să extindă proiectul cu o nouă versiune.
Cei care au visat să conducă un LFA încă mai pot spera la un exemplar al automobilului supersportiv. Lexus va plusa cu o versiune cabrio care ca și versiunea coupe va fi disponibilă în serie limitată.
Japonezii a confirmat că modelul cu pavilion retractabil va fi prezentat în 2014. Decizia vine să împlinească cererea de modele LFA care depășește cu mult oferta.
Oficiali japonezi susțin că momentan LFA Roadster se numără printre prioritățile curente ale companiei. Spre diferență de versiunea coupe, LFA Roadster va beneficia de ranforsări suplimentare ale caroseriei. Sub capotă va fi montat același V10 de 4,8 litri ce dezvoltă 560 CP.
Acum patru ani în urmă, în ianuarie 2008, divizia premium Toyota surprindea cu conceptul LFA Roadster care previziona o decapotabilă de performanță.