Portofoliul Lexus ar putea avea în viitor trei modele sport. După IS-F și LFA, japonezii se gândesc serios la un model de performanță GS-F. Versiunea de peste 450 CP este destinată să rivalizeze cu BMW M5.
Portofoliul Lexus ar putea avea în viitor trei modele sport. După IS-F și LFA, japonezii se gândesc serios la un model de performanță GS-F. Versiunea de peste 450 CP este destinată să rivalizeze cu BMW M5.
Lexus nu È™i-a ascuns niciodată dorinÈ›a de a promova maÈ™ini puternice È™i rapide. S-a dedicat 10 ani pentru a crea magnificul LFA, iar acum speră să motiveze un segment nou de clienÈ›i să migreze spre marca premium japoneză. Nu È™i-a propus să â€controleze†piaÈ›a modelelor de performanță, ci să o bulverseze prin intermediul unei versiuni de top care ar putea genera între 450 È™i 500 de cai putere.
Noul sedan de clasă medie GS ar urma să beneficieze de acest propulsor ce își va trage seva din unitatea V10 de 560 de cai putere utilizată de LFA.
Oficialii companiei susțin că este posibil și își doresc un GS supersportiv care să rivalizeze cu BMW M5 atât ca performanță cât și ca abilitate dinamică. Șasiul și trenul de rulare permit adoptatea unui motor de putere mai mare, dar cu o cilindree mai mică decât cea de 4,8 litri regăsită pe coupe-ul LFA, astfel încât nu va fi o problemă adoptarea unui agregat extrem de energic.
Montarea unor noi suspensii și a unui sistem de frânare calibrat pe măsură sunt modificări firești în cazul unei variante sport. Binențeles, tracțiunea va fi pe puntea spate, iar transmisia automată cu 8 trepte.
Lexus are toate compentențele necesare dezvoltării unui nou model cu prestații de vârf, după ce a demonstrat și prin IS-F că poate spulbera prejudecăți. Nu au fost oferite date concrete în ceea ce privește momentul lansării, ceea ce indică faptul că japonezii încă sunt la nivelul discuțiilor și nimic mai mult
Cert este că producătorul va extinde pe viitor numărul mașinilor hibride benzină-electric pentru a compensa lipsa versiunilor diesel, total neagreate în familia Lexus.