Începe era diesel la Maserati. Primul model echipat cu propulsoare pe motorină este chiar noul sedan Ghibli. Acesta va dispune de două motoare V6 de 250 și 275 CP cu un consum sub de 6 litri.
Începe era diesel la Maserati. Primul model echipat cu propulsoare pe motorină este chiar noul sedan Ghibli. Acesta va dispune de două motoare V6 de 250 și 275 CP cu un consum sub de 6 litri.
Maserati semnează două premiere la Salonul Auto de la Shanghai. Pe lângă debutul noii generații Ghibli, brandul italian de lux anunță lansarea de modele cu motoare diesel. Astfel, sedanul de clasă medie va deveni primul automobil al Tridentului ce va îngloba și versiuni pe motorină.
Clienții vor putea opta între două versiuni de 3.0 litri ce dezvoltă 250 și respectiv 275 de cai putere. Ambele unități au o configurație V6 cu injecție directă de combustibil, oferind un consum mediu sub 6 litri la 100 km.
Oficialii Maserati afirmă că noile motoare diesel păstrează caracteristicile de sunet și dinamice specifice tuturor propulsoarelor Maserati. Turbodieselul V6 de 3.0 litri a fost dezvoltat de o echipă Maserati condusă de Paolo Martinelli, fostul inginer șef al departamentului de motoare al Scuderiei Ferrari.
Agregatele diesel vor fi cuplate la transmisii automate cu 8 trepte și acompaniază gama versiunilor pe benzină cu 6 cilindri și tehnologie biturbo.
În funcție de motorul ales și puterea dezvoltată, noul Ghibli va avea fie tracțiune spate fie tehnologie de tracțiune integrală permanentă Q4.
Lansarea europeană a noii limuzine Maserati va avea loc în toamna acestui an.