Marca niponă se face deja remarcată cu CX-5. Succesul său face ca producătorul să își îndrepte atenția spre alte modele SUV. Dacă apariția noului CX-3 este aproape certă, viitorul CX-7 este în așteptare.
Marca niponă se face deja remarcată cu CX-5. Succesul său face ca producătorul să își îndrepte atenția spre alte modele SUV. Dacă apariția noului CX-3 este aproape certă, viitorul CX-7 este în așteptare.
Mazda își propune să devină un jucător important pe piața modelelor SUV. Debutul perfect și evoluția excelentă de care a avut parte CX-5 îndeamnă producătorul japonez să schițeze câteva planuri pentru viitor. Următoarea apariție va fi un crossover mai mic botezat CX-3.
Plănuit să apară cel mai târziu în 2015, micul SUV de oraș va utiliza platforma noii Mazda3 ce înregistrează un succes uriaș în raport cu precedenta generație.
Filozofia de design Kodo își va pune amprenta asupra stilului de design, unul din cele mai reușite la momentul actual. CX-3 ar putea fi dezvăluit în vara acestui an, modelul urmând să fie livrat ca automobil global. Pe lângă partea estetică, motorizările de mic litraj și tehnologiile SkyActiv vor ajuta viitorul crossover urban să calce pe urmele fratelui mai mare CX-5.
Cu toate că a ieșit din producția de serie în anul 2012, modelul CX-7 ar putea reveni în oferta Mazda. Acum nu există intenția de a-l relansa, deoarece compania japoneză nu este dispusă să dezvolte o platformă separată pentru cea de a doua generație. Lucrurile stau la fel și pentru CX-9, un SUV de talie mare livrat pe piața nord-americană. Actualul vârf de gamă Mazda6 poate furniza suportul tehnic și mecanic pentru ambele vehicule, reducând cheltuielile de dezvoltare.
În timp ce pentru CX-7 șansele unei reveniri sunt reduse, pentru CX-9 având în vedere apetența publicului american pentru automobilele cu gabarit mai ridicat.
Una din direcțiile spre care s-ar putea orienta Mazda în viitorul nu foarte îndepărtat Mazda ar putea fi lansarea unui SUV-coupe, vehiculele de nișă fiind la mare căutare.