În numai 5 luni de la debut CX-5 a primit 190.000 de comenzi din toată lumea. Producția va crește cu 20% pentru a ține ritmul cu cererea. Mazda anticipase inițial un volum de vânzări de 160.000 unități.
În numai 5 luni de la debut CX-5 a primit 190.000 de comenzi din toată lumea. Producția va crește cu 20% pentru a ține ritmul cu cererea. Mazda anticipase inițial un volum de vânzări de 160.000 unități.
Mazda a pășit cu dreptul în competitivul segment compact al modelelor SUV. Lansat în luna februarie, noul CX-5 se dovedește un produs foarte apreciat de consumatori din toate colțurile lumii. Vânzările au cunoscut o creștere importantă în lunile după debut, producătorul nipon declarându-se impresionat de performanțele comerciale ale celui mai nou model al său ce depășesc cu mult previziunile inițiale.
Creșterea vânzărilor globale atrage cu sine o creștere a producției cu 20%. Pentru a ține pasul cu cererea, dar și pentru a onora la timp comenzile, Mazda va spori producția anuală de la 200.000 la 240.000 unități.
Asamblat exclusiv pe liniile fabricii Ujina din Japonia, crossoverul CX-5 este unul din primele modele Mazda care beneficiază din plin de sistemul inovativ de producÈ›ie denumit â€Monotsukuriâ€.
â€Sunt recunoscător pentru aprecierile primite de CX-5 de la din întreaga lume. CreÅŸterea capacităţii de producÅ£ie pentru CX-5 demonstrează că lucrăm din greu pentru a livra maÈ™ina într-un timp cât mai scurt cu putință. Totodată ne ajută È™i la stabilirea unui sistem flexibil de producÈ›ie, care ne permite să fabricăm noua generaÅ£ie de tehnologii Skyactiv. Consider că, prin aceasta, Mazda demonstrează progresele constante făcute în optimizarea proceselor de fabricaÅ£ie a automobilelor sale.â€, a declarat preÈ™edintele È™i directorul executiv Takashi Yamanouchi.
Producătorul japonez este de părere că succesul timpuriu al noului SUV se datorează â€reputaÈ›iei câștigate de pe urma tehnologiilor de ultimă generaÈ›ie ce oferă o economie de combustibil excelentă È™i o experiență de conducere antrenantăâ€.
Comercializarea crossoverului a demarat în luna feburarie, iar într-un răstimp de numai cinci luni modelul CX-5 a atras cu 30.000 mai multe comenzi la nivel mondial decât estimase la început compania japoneză. Până pe 30 iunie anul curent, Mazda primise 190.000 de cereri pentru cel mai mic model din gama SUV.
Ca efect direct al succesului dobândit de CX-5, familia de motoare din noua generație Skyactiv va avea parte de o creștere semnificativă a producției. Mazda anunță o dublare a volumului de fabricație la 400.000 la 800.000 de unități în luna octombrie a acestui an.